۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
 ظرفیت فروشگاه ها و واحدهای صنفی استان تهران تا شش ماه آینده تامین شده است
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران:

ظرفیت فروشگاه ها و واحدهای صنفی استان تهران تا شش ماه آینده تامین شده است

تهران- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: ظرفیت فروشگاه ها و واحدهای صنفی استان تهران تا شش ماه آینده تامین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار،حمیدرضا گودرزی عصر شنبه در جلسه با واحدهای صنفی و اتحادیه‌های مختلف استان تهران ضمن تکذیب کمبود کالاهای اساسی در فروشگاه ها اظهار داشت: ارزاق به اندازه نیاز شهروندان در فروشگاه ها ذخیره سازی شده و هیچ کمبود و کاستی وجود ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: بنابر اعلام واحدهای صنفی و اتحادیه ها تا ۶ ماه آینده تمام ظرفیت فروشگاه ها و واحدهای صنفی در راستای تامین ارزاق مردم حفظ شده و نیازی به تزریق مجدد نیست.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به انتشار خبر مسدود شدن مرزها افزود: این گونه اخبار سبب تشویش افکارعمومی می شود که چند روزی به مسائل مختلف دامن می زنند لذا از مردم تقاضا داریم که اخبار را صرفا از مراجع قانونی و صدا و سیما پیگیری کنند.

گودرزی ضمن هشدار به مردم جهت اجتناب از ترددهای غیرضروری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ساعات فعالیت فروشگاه‌ها مردم برای خرید مایحتاح خود به فروشگاه ها هجوم نبرند و همواره در رعایت نکات بهداشتی تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

کد خبر: ۹٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha