۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
آقای روحانی؛ ملاک ارزیابی تورم جیب مردم است| بدترین دوران اقتصاد کشور را پشت سر گذاشتیم
عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با بازار:

آقای روحانی؛ ملاک ارزیابی تورم جیب مردم است| بدترین دوران اقتصاد کشور را پشت سر گذاشتیم

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس گفت: طی این سالهای اخیر بدترین دوران اقتصاد کشور را پشت سر گذاشتیم و دلسردی و ناامیدی در بخش‌هایی از جامعه نتیجه عملکرد بد دولت در زمینه‌های اقتصادی است.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به شرایط اقتصادی چهار سال گذشته گفت: زمانی آقای روحانی، رئیس جمهور می‌گفتند که ملاک ارزیابی تورم آمار و ارقام نیست و ملاک جیب مردم است.

وی تصریح کرد: سوال ما این است که اگر امروز به سراغ مردم و جامعه برویم واقعا جیب مردم چه چیزی را نشان می دهد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در زمینه‌های اعم از ارزش پول ملی، بورس، تورم و بخش مسکن دچار معضلات فراوانی هستیم، بیان داشت: مشکلات در این بخش‌ها گویای واقعیت اقتصاد کشور است و نیاز به آمارسازی و ارائه آمارهای نجومی در این بخش ها نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور پیرو موضوعات اقتصادی، اظهارداشت: ما نیاز به این نداریم که بدانیم  اظهارت رئیس جمهور چقدر در زمینه‌های اقتصادی با دقت مطرح شده است چراکه واقعیات برخلاف این اظهارات و آمارهای ارائه شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به نظر می‌آید ما در طی این سالها بدترین دوران اقتصاد کشور را پشت سر گذاشتیم و  امروز هم اگر دلسردی و ناامیدی در بخش‌هایی از جامعه مشاهد می‌شود، نتیجه عملکرد بد دولت در زمینه‌های اقتصادی است.

کد خبر: ۹۳٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha