۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
پایانه های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی تعطیل است
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

پایانه های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی تعطیل است

یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به لزوم کاهش تردد و ورود مسافر به استان برای مقابله با ویروس کرونا پایانه های مسافربری استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیز فیلی بعدازظهر شنبه در نشست شورای ترافیک استان در محل استانداری افزود: در راستای پیشگیری از افزایش ابتلای مردم به ویروس کرونا، پایانه ها از جابجایی مسافر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در پایانه های مسافربری جابجایی مسافر با خودروهای سواری، تاکسیهای بین شهری و اتوبوس‌ها ممنوع است، گفت: این امر براساس مصوبه‌های ابلاغی انجام شده است.

فیلی تصریح کرد: بعد از اعلام پایان ممنوعیت نیز، جابجایی مسافر فقط در شرایط خاص انجام شده و باید تمام مسائل بهداشتی رعایت شود.

وی با بیان اینکه باید در این راستا مجوزهای لازم برای جابجایی مسافر کسب شود، اظهار داشت: دراین شرایط حساس، تاکید ما بر این است که هیچ مسافری به استان وارد نشود و مردم در خانه بمانند.

فیلی افزود: تقاضای ما از هم استانیهایی که در استانهای دیگر و به خصوص استانهایی که کانون آلودگی هستند، ساکنند نیز این است که در ایام عید و تعطیلات، در خانه مانده و از سفر به استان خودداری کنند.

کد خبر: ۹٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha