۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
حمایت ۱۹ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع محرومیت از محله هرندی تهران
مسئول قرارگاه جهادی بنیاد احسان عنوان کرد

حمایت ۱۹ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع محرومیت از محله هرندی تهران

یکی از مناطقی که در سالهای اخیر مورد توجه ویژه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جهت رفع محرومیت قرار گرفته، محله هرندی تهران است.

به گزارش بازار، مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در این خصوص گفت: اقدامات مختلفی در زمینه‌های آموزشی، درمانی، سلامت و معیشت ساکنین منطقه هرندی توسط بنیاد احسان انجام شده که اعتباری بالغ بر ۱۸.۷ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

میثم نعمتی در توضیح اقدامات آموزشی و فرهنگی این بنیاد در محله هرندی تهران افزود: در جهت تأمین نیاز دانش‌آموزان، از ۳ هزار دانش‌آموز با بسته‌های لوازم‌تحریر مشق احسان حمایت شد، به علاوه ۱۲ خانه ورزش با اقلام ورزشی بنیاد احسان تجهیز شدند.

وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در جهت بهبود معیشت ساکنین مناطق کم‌برخوردار گفت: در کنار بسته‌های معیشتی رزمایش همدلی و احسان که تاکنون به مرحله ششم خود رسیده است، ۲۰ تن مرغ در قالب بسته‌های پروتئینی در بین اهالی این منطقه توزیع شده است.

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی با اشاره به حمایت از اماکن فرهنگی این محله گفت: ۱۵ مسجد در این محله مورد حمایت بنیاداحسان قرار گرفته که سالانه به آنها ۳.۶ میلیارد ریال کمک میشود.

میثم نعمتی در توضیح اقدامات درمانی و بهداشتی بنیاد احسان در محله هرندی همچنین گفت: در این محله درمانگاه ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه‌های درمان، مشاوره خانواده و سبک زندگی و همچنین غربالگری کرونا و توزیع داروی رایگان خدمت‌رسانی میکند و درپیک شیوع کووید ۱۹، طرح غربالگری خانه به خانه را هم دراین منطقه انجام داده است.

کد خبر: ۹۳٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha