۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
آبرسانی سیار به ۳۶ روستا در زنجان انجام می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

آبرسانی سیار به ۳۶ روستا در زنجان انجام می‌شود

زنجان- جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: طی سال گذشته آبرسانی سیار به روستاهای استان نداشتیم ولی امسال به دلیل خشکسالی به ۳۶ روستا آبرسانی سیار در دستور کار است.

علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خشکسالی، کمبود و نبود اعتبار مشکل مهم شرکت آب و فاضلاب زنجان است، گفت: نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات بیشتر تاثیرگذار هستند و برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای پروژه‌ها و بهره مندی از آب شرب تعامل با دستگاه‌های اجرایی را تقویت خواهیم کرد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی می توانند در این وضعیت بحرانی همکار خوبی برای این شرکت باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ درصد از جمعیت شهر زنجان تحت پوشش فاضلاب شهری است، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان در حال حاضر سالانه ۱۷ میلیون مترمکعب پساب تولید می‌کند. 

جزءقاسمی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱ شهر و ۶۱۸ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب در استان هستند، تاکید کرد: طی سال گذشته ۱۷۴ روستای استان با مشکل آب شرب به صورت فصلی و دائمی مواجه بود که با اجرای پروژه‌های آبرسانی مشکل ۷۹ روستا رفع شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته آبرسانی سیار به روستاهای زنجان نداشتیم، ابراز داشت: به دلیل خشکسالی طی سال جاری به ۳۶ روستا آبرسانی سیار در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان بر لزوم مدیریت مصرف آب در استان زنجان تاکید کرد.

کد خبر: ۹۳٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha