۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
تجهیز ماشین‌آلات نیمه سنگین راهداری همدان/ ۱.۲ میلیاردتومان هزینه شد
رئیس اداره ماشین آلات راهداری همدان خبر داد:

تجهیز ماشین‌آلات نیمه سنگین راهداری همدان/ ۱.۲ میلیاردتومان هزینه شد

همدان- رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: دو دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین راهداری همدان به نمک پاش اتوماتیک و تیغه برفروب مجهز شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، آرش آزادی با بیان اینکه دو دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین راهداری همدان به نمکپاش اتوماتیک و تیغه برفروب مجهز شد، اظهار کرد: این اقدام با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمانی انجام شده است.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان افزود: با احتساب این دو دستگاه این اداره‌کل دارای ۴۱ دستگاه کامیون نمکپاش اتوماتیک می‌ شود که به منظور اجرای راهداری زمستانی در راهدارخانه های استان مستقر می‌ شوند.

وی با اشاره به اینکه در اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری همدان در سال های اخیر اقدامات موثری در زمینه بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری انجام شده است، گفت: همه این اقدامات با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری تأکیدات بسیاری بر روی آن دارند و ما این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده و با این اقتصاد مقاومتی توانسته ایم بسیاری از اقداماتی را که می تواند کاهش هزینه ها را به دنبال داشته باشد و با تمام توانی که متخصصان داخلی دارند، انجام دهیم.

آزادی یادآور شد: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان دارای ۴۱۶ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری است که تعداد زیادی از این ماشین آلات به دلیل فرسودگی و سن بالا از رده خارج هستند و در سالهای گذشته با نوسازی، تا حدودی سن ماشین آلات کاهش یافت.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان تأکید کرد: با توجه به آغاز عملیات راهداری تابستانی و امور جاری راهداری حدود ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات در خدمت این موضوع بوده که در تمامی شهرستان های استان مشغول امور راهداری تابستانی هستند.

کد خبر: ۹۳٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha