۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
تصمیم‌گیری برای ۹۰درصد اعتبارات استان‌ها در تهران انجام می‌شود
زاکانی:

تصمیم‌گیری برای ۹۰درصد اعتبارات استان‌ها در تهران انجام می‌شود

سمنان-نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ۱۰ درصد از اعتبارات مستقیم عمرانی و اقتصادی در داخل استان‌ها تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: تصمیم‌گیری برای ۹۰درصد اعتبارات با تهران است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا زاکانی بعد از ظهر دوشنبه در برنامه تبلیغاتی خود در صدا سیمای سمنان با بیان اینکه بنده توانسته‌ام دو دهه تجربه برخورد با مفسدان را در کارنامه داشته باشم، بیان کرد: بنده با معاون رئیس جمهوری، دادستان تهران، وزیر اطلاعات، وزیر نفت، برادر رئیس جمهوری و ... برخورد کردم.

وی با بیان اینکه باید به تنه‌های فساد پرداخت، و ریشه آن را از جا کند، تاکید کرد:  همه این اسامی بارها از من شکایت کردند و من باافتخار در مقابل خدا و مردم از این امتحان بیرون آمدم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت فعلی فکر می کند که از طریق خارج می تواند مشکل ما را حل کند در حالی که تحریم یک راهبرد دقیق و انتخاب شده توسط آمریکا برای برخورد با ملت ایران است و آدم نباید از دشمنش انتظار خوبی داشته باشد.

زاکانی در ادامه با بیان اینکه سهم استان‌ها در اعتبارات مستقیمی که دریافت می کنند ۱۰ درصد است و ۹۰ درصد آن در خارج از استان تصمیم گرفته می شود، تاکید کرد: باید این تمرکز زدایی از بین برود.

وی با بیان اینکه یک عده در داخل تهران می نشینند و فکر می‌کنند می توانند برای همه تصمیم گیری کنند، تاکید کرد: تمرکز زدایی باعث می‌شود که استان‌ها توسعه یابند، لذا امروز باید مزیت‌های اقتصادی تقویت شوند تا اقتصاد هر منطقه با پویایی روبرو شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: چه بسیار مناطقی هستند که در کنار معادن خاک آن ها را می خورند اما از مواهب آن بی‌بهره‌اند و یا کسانی که بر نفت نشسته‌اند و ما نفت را می‌کشیم و صادر می‌کنیم اما آن نقطه از حداقل‌ها محروم است.

کد خبر: ۹۳٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha