۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
بانک‌ها از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
نماینده مردم تبریز در مجلس:

بانک‌ها از سرمایه‌گذاران حمایت کنند

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم همکاری ها مناسب بانک ها با سرمایه گذاران، گفت: بانک‌ها از سرمایه گذاران به خصوص در حوزه گردشگری باید حمایت کنند.

به گزارش بازار، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی روز دوشنبه در مراسم افتتاح یک مجموعه گردشگری و تفریحی، افزود: در شرایط اقتصادی سخت کنونی اگر حمایت از سرمایه گذاران صورت نگیرد، مساله اشتغال در کشور با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد.

وی اظهار داشت: صنعت گردشگری یکی از پردرآمدترین و مهمترین حوزه های اشتغالزایی در کشور است که با توجه به ظرفیت های بسیار عدیده طبیعی و جاذبه های مختلف فرهنگی و تاریخی کشور، حمایت از کسانی که در این زمینه حاضر به فعالیت هستند، اجتناب ناپذیر است.

میرتاج الدینی با اشاره به وجود سرمایه گذاران متعدد و عاشق فعالیت در آذربایجان و تبریز، یادآور شد: این خطه از ایران اسلامی در طول تاریخ جزو مناطق بسیار مهم گردشگری با پیشنه ای بسیار دراز است که همین سابقه باید در شرایط کنونی  نیز حفظ و حراست شود که این امر جز با حمایت از سرمایه گذاران محقق نمی شود.

وی افتتاح پارک آبی تبریز به عنوان بزرگترین مرکز رفاهی و تفریحی این حوزه در کشور را نشانه ای از عزم و اراده جدی سرمایه گذاران آذربایجانی دانست و ادامه داد: بدون تردید اگر این سرمایه گذاران از سوی دستگاه های اجرایی و به خصوص بانک ها مورد حمایت واقعی قرار بگیرند، می توانند در زمینه اشتغالزایی اقدامات ماندگار و بسیار موثری انجام دهند.

میرتاج الدینی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد سرمایه گذاری برای پروژه پارک آبی توسط بخش خصوصی صورت گرفته است، از اینکه بانک ها تاکنون به این سرمیاه گذار به خوبی تعامل نداشته اند، گلایه کرد و گفت: بانک های عامل باید در این زمینه به خوبی وارد میدان شده و تعامل بیشتری با سرمایه گذاران داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در زیرساخت های این بخش می تواند در تحقق حمایت از تولید و  اشتغالزایی و رفع موانع تولید  بسیار مفید و موثر واقع شود.

کد خبر: ۹۳٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha