۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
رشد تولیدات کشور طی ۲۰ سال گذشته ۳۲ درصد بوده است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

رشد تولیدات کشور طی ۲۰ سال گذشته ۳۲ درصد بوده است

زنجان- طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه در مجلس فعلی روی ریشه ها دست گذاشته و روی مشکلات به طور اساسی کار می‌کنیم، تاکید کرد: رشد تولید ما در ۲۰ سال گذشته ۳۲ درصد بوده است.

 مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ازران قیمت باید برای واحدهای تولیدی  صنعتی مد نظر دولت جدید باشد،گفت: ساختار بانکداری کشور باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه بانکداری ما با این روش فعلی مشکلات غیرقابل جبرانی را برای کشورمان در پی دارد،اظهار کرد: باید ساختار بانکی و بانک مرکزی اصلاح شود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه جای دنیا برای امتیاز دادن به بانک مرکزی دو مسئله تورم و ارزش پول ملی را ارزیابی می‌کنند و بانک وظیفه دارد روی این دو مورد کار کند. 

طاهری  با بیان اینکه در مجلس فعلی روی ریشه ها دست گذاشته و روی مشکلات به طور اساسی کار می‌کنیم،تاکید کرد: رشد تولید ما در ۲۰ سال گذشته ۳۲ درصد بوده یعنی فقط ۳۲ درصد افزایش تولید داشتیم. 

وی با بیان اینکه  در نقدینگی بیش از ۱۰ هزار درصد رشد داشتیم،افزود: با کمک دولت آینده حتی یک لیتر نفت هم صادر نمی کنیم. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور درختی به نام درخت مشکلات داریم،گفت: در ۳۲ سال گذشته هیچکس به مشکلات به صورت ریشه‌ای نپرداخته و  فقط شاخ و برگ‌ها را زدند. 

طاهری افزود: دولت جدید باید زیر ساخت های لازم برای حضور سرمایه گذاران را فراهم کند چرا که توسعه اقتصادی با تولید محقق می شود. 

کد خبر: ۹۳٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha