۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
دولت بدون تاخیر مطالبات کشاورزان را پرداخت کند
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

دولت بدون تاخیر مطالبات کشاورزان را پرداخت کند

نظری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس با نرخ تعیین شده گندم مخالفت کرد و آن را بر خلاف مصوبه مجلس شورای اسلامی دانست زیرا قیمت گندم باید به صورت قطعی تعیین می‌شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص روند خرید تضمینی گندم، گفت: پس از فراز و فرودهای فراوان نهایتا در شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی نرخ خرید تضمینی گندم تعیین شد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نرخ مبنای قیمت خرید تضمینی گندم ۴ هزار تومان بوده است و هزار تومان نیز به عنوان تشویقی در نظر گرفته شد، عنوان کرد: کمیسیون کشاورزی مجلس با نرخ تعیین شده گندم مخالفت کرد و آن را بر خلاف مصوبه مجلس شورای اسلامی دانست زیرا قیمت گندم باید به صورت قطعی تعیین می‌شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در زمینه تعیین قیمت خرید تضمینی گندم برخلاف مصوبه مجلس عمل کرد، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت برداشت و تحویل گندم به سیلوهای دولتی در مناطق مختلف کشور متفاوت بوده و در حال حاضر در استان مرکزی برداشت این محصول آغاز نشده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت در مناطقی که برداشت و تحویل گندم آغاز شده باید هرچه سریع تر تمامی مطالبات کشاورزان را پرداخت کند، عنوان کرد: گزارش دقیقی از میزان تحویل گندم به سیلوهای دولتی و پرداخت مطالبات کشاورزان به کمیسیون کشاورزی ارسال نشده است. در قانون به صراحت آمده است که دولت باید به سرعت و بدون تاخیر طلب کشاورزان گندم کار را پرداخت نماید.

کد خبر: ۹۳٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha