۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
رشد اقتصادی گلستان با توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذار ممکن است
نامزد انتخابات شورای شهر گرگان:

رشد اقتصادی گلستان با توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذار ممکن است

گرگان- رئیس شورای اسلامی و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان گفت: رشد اقتصادی گلستان با توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذار ممکن است.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در شورای شهر پنجم نگاه به بخش سرمایه گذاری برای اجرای پروژه ها در دستور کار قرار گرفت که یکی از مهم ترین آن ها بازار موزه هفت شهر است که طرح اولیه واگذاری پروژه به سرمایه گذاری از خود بنده آغاز شد.

رئیس شورا و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در سایر پروژه ها از قبیل شهربازی و تله کابین هم به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بوده که بخشی از آن مانند هتل شهربازی در همین راستا انجام شده است.

وی افزود: در شورای ششم هم این روند ادامه داشته تا توسعه شهر شتاب بیشتری به خود بگیرد.

مرتضوی اضافه کرد: توسعه سرمایه‌گذاری در شهر گرگان می‌تواند منجر به این شود که در سال‌های آتی رشد قابل توجهی را در بودجه شاهد باشیم تا به تدریج اقدامات بزرگ عمرانی در سطح شهر به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: در جهت افزایش سرانه ها تعامل خوبی با دیگر نهادها صورت گرفته که به عنوان مثال تملک زمین اداره کل جهاد کشاوزی گلستان است که برای ایجاد پارک چهار هکتاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس شورا و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: همواره به دنبال توزیع متوازن امکانات و خدمات بوده ایم و این امر را با قوت بیشتری در شورای شهر ششم ادامه خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت بافت تاریخی برای توسعه گردشگری اشاره کرد و گفت: احیا و بهسازی بافت تاریخی گرگان که نخستین بافت تاریخی ثبت شده در کشور است در شورای پنجم مورد توجه قرار گرفت و در دوران پساکرونا شاهد حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در آن خواهیم بود.

طبق گفته مرتضوی با ایجاد زیرساخت های لازمه که بخش قابل توجهی از آن انجام شده، گرگان می تواند یکی از مقاصد گردشگری کشور باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهارکرد: توجه به موضوع آسیب های اجتماعی در کنار موضوعات اقتصادی و توسعه ای لازم است تا سبب افزایش زضایتمندی مردم شود.

کد خبر: ۹۳٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha