۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
روزانه سه هزار ماسک تنفسی در خنداب تولید و توزیع می شود
فرماندار خنداب:

روزانه سه هزار ماسک تنفسی در خنداب تولید و توزیع می شود

خنداب- فرماندار خنداب از تولید و توزیع روزانه سه هزار ماسک تنفسی در این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا حاجی علی بیگی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در روستای سناورد در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن تشکر از متصدیان و کارگران شاغل در این نوع واحد ها اظهار داشت: درحال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰۰ عدد ماسک تنفسی در شهرستان خنداب تولید و توزیع میشود که بخشی از کمبود ها در این خصوص رفع شده است.

وی در خصوص دیگر ظرفیت های شهرستان خنداب گفت: سالانه بیش از ۳۰ هزار تن کشمش در شهرستان خنداب تولید می‌شود که در این راستا تنها یک کارخانه داشتیم که طی سال جاری ظرفیت آن دو هزار تن بود و با پرداخت تسهیلات ظرفیت آن به پنج هزار تن افزایش پیدا کرد.

حاج علی بیگی بیان کرد: امسال با استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ دو کارخانه یکی در روستای آقداش با ظرفیت سه هزار تن و تأمین اعتبار چهار میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ که از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است و دیگر کارخانه با ظرفیت بیش از یک هزار تن در روستای کرکان در حال اقدام است.

فرماندار خنداب گفت: در این شهرستان ۳۳ هزار هکتار باغ وجود دارد که ۶ هزار و ۵۰۰ متر تاکستان و ۶ هزار و ۵۰۰ متر باغ زرد آلو است. اولین تولید کننده هلو و شلیل در استان هستیم، در تولید گوجه سرآمد هستیم.

کد خبر: ۹٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha