۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
مسئولین به درد صنعتگران اهمیت نمی‌دهند
رئیس خانه صنعت زنجان:

مسئولین به درد صنعتگران اهمیت نمی‌دهند

زنجان- نباتچیان، رئیس خانه صنعت زنجان با بیان اینکه مسئولان به مشکلات سرمایه گذاران واقف هستند، گفت: مسئولین بهتر از خود سرمایه گذاران درد را می‌دانند ولی درک نکرده و اهمیت نمی‌دهند.

سید سجاد نباتچیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صنعتگران و فعالان اقتصادی در روز انتخابات در پای صندوق های رای حاضر می شوند، گفت: رئیس جمهور آینده باید مدیر و وزیر صنعتگر انتخاب کند تا مشکلات و درد سرمایه گذاران را لمس کرده باشد. 

وی با بیان اینکه مسئولان به مشکلات سرمایه گذاران واقف هستند،اظهار کرد: مسئولان بهتر از خود سرمایه گذاران درد را می دانند ولی درک نکرده و اهمیت نمی دهند. 

رئیس خانه صنعت زنجان با بیان اینکه ۴۲ سال است که در جبهه اقتصادی با دشمنان جنگ می‌کنیم، گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس با توپ و تانک وارد جنگ شد ولی دید نمی تواند کاری بکند دست به جنگ اقتصادی  زد و برنامه های خود را در همین بخش دنبال کرد.

نباتچیان تاکید کرد: قوانینی که مجلس تصویب کرده از هدفمند یارانه ها گرفته تا قانون مالیات بر ارزش افزوده همه اینها دست و پای سرمایه گذار را می گیرد.

وی با بیان اینکه ما کشور پولداری داریم،افزود: ذخایر نفت،معادن غنی،گاز و پتروشیمی باعث شده تا دشمنان بر علیه کشور ما وارد عرصه جنگ اقتصادی شوند ولی ما از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نکردیم. 

این تولید کننده صنعت نساجی با بیان اینکه درد کشور ما اقتصاد است،ابراز کرد: رئیس جمهور باید وزیری را انتخاب کند که  دستش در آتش سوخته و صنعتگر باشد. 

نباتچیان افزود: حذف موانع تولید و صادرات، رفع قوانین دست و پاگیر باید مد نظر رئیس جمهور آینده باشد و در انتخاب وزیر صمت تخصص و سواد صنعتی را اولویت کاری خود قرار دهد. 

وی تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و تقویت بخش تولید باید از اولویت‌های رئیس جمهور دولت آینده باشد.

کد خبر: ۹۳٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha