۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مهلت به صادرکنندگان استان بوشهر برای اقدام تعهدات ارزی
معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

مهلت به صادرکنندگان استان بوشهر برای اقدام تعهدات ارزی

بوشهر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: صادرکنندگان استان بوشهر تا پایان تیرماه سال جاری مهلت دارند نسبت به ایفای تعهدات ارزی سال۱۳۹۷ اقدام کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده اظهار داشت: صادرکنندگان دارای پروانه صادراتی سال ۱۳۹۷، در صورت احراز وجود ارز حاصل از صادرات کالا، به شرط ارائه اظهارنامه ورود ارز و با ارائه تعهد مبنی بر عدم تامین ارز از سایر منابع بازار ارز، تا ۳۱ تیر ۱۴۰۰ مهلت دارند اقدام کنند.

وی افزود: صادرکنندگان می‌توانند با ارائه درخواست مکتوب به انضمام مستندات مربوطه به کمیته اقدام ارزی کشور واقع در سازمان توسعه تجارت ایران و متعاقباً پس از تایید کمیته مزبور به یکی از روش های زیر نسبت به ایفای تعهدات ارزی سال ۱۳۹۷ خود اقدام کنند.

محمدزاده تاکید کرد: صرفاً صادرکنندگانی که قبل از تاریخ ۳۰/۱۰/۹۸ نسبت به ایفای تعهدات ارزی سال ۱۳۹۷ خود اقدام کرده‌اند ولی بدلیل بروز مشکلات سامانه‌ای، درخواست آنها پس از مهلت یاد شده به ثبت رسیده است، می‌توانند تا پایان تیرماه سال جاری نسبت به ارائه درخواست و مستندات مربوطه به بانک مرکزی اقدام کنند تا در صورت احراز مراتب، مشمول بهره‌مندی از نرخ صفر مالیاتی و استرداد مالیات بر ارزش افزوده شوند.

کد خبر: ۹۳٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha