۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
پرداخت ۳ میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان گلستان
رییس پارک علم فناوری گلستان خبرداد؛

پرداخت ۳ میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان گلستان

گرگان- غفاری، رییس پارک علم فناوری گلستان گفت: سال گذشته سه میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان گلستان پرداخت شد.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: تلاش های بسیاری برای ارتقاء پارک علم فناوری گلستان انجام شده و در همین راستا همکاری و تفاهمنامه هایی با دیگر نهادهای نیز منعقد کرده ایم.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی در پارک علم و فناوری در استان های شمالی تامین زمین است، افزود: با توجه به کمبود فضا در استان گلستان و نبود زمین مناسب برای تامین نیازهای شرکت های دانش بنیان چندین مرکز رشد مشترک از جمله دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه جهاد کشاورزی و دانشگاه گلستان، دانشگاه فنی و حرفه ای مائده و دانشگاه علمی و کاربردی گلستان ایجاد کرده ایم.

غفاری ادامه داد: با این روش تا حدودی مشکل تامین فضای پارک علم وفناوری گلستان را مرتفع کرده ایم.

وی بیان کرد: سال گذشته سه میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان پرداخت شد و توانسته ایم بخشی از نیاز استارت آپ های استان را مرتفع سازیم.

رییس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده بخشی از نگرانی های زیرساختی رفع شده است، افزود: در یک ماه آینده کارخانه نوآوری در محل فرهنگ سرای شهرداری به بهره برداری می رسد و حدود ۲۰ استارت آپ در این مکان مستقر خواهد شد.

وی افزود: ما مرکز رشد هستیم یعنی شرکت ها در مدت سه سال فرصت دارد از پارک علم و فناوری جدا شوند و شرکت های جدید تر جایگزین شرکت های قدیمی شود.

کد خبر: ۹۳٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha