۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)
معاون حقوقی و پارلمانی کمیته امداد:

تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

بوشهر- صباغیان معاون حقوقی و پارلمانی کمیته امداد از تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

جعفر صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به جامعه هدف اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به قشر مستضعف باید بهبود پیدا کند و ضروری است که رضایت خاطر این عزیزان در مناطق مختلف کشور فراهم شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک‌ نهاد خدمات‌رسان است و افراد تحت پوشش این نهاد، انتظارات زیادی دادند که همه باید در راستای برآورده کردن انتظارات بحق جامعه تحت پوشش اهتمام ورزیم.

معاون حقوقی و پارلمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: توجه به اشتغال مددجویان و ایجاد شغل پایدار برای خانواده‌های تحت پوشش از اولویت‌های این نهاد است و در سال‌های اخیر با ایجاد شغل، شاهد خودکفایی تعداد زیادی از خانواده‌ها بوده‌ایم.

صباغیان از تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: این میران اعتبار نقش مهمی در توانمندسازی خانواده‌ها و خودکفایی آنها دارد.

وی بیان کرد: از مدیران و مسئولان استان بوشهر نیز انتظار داریم در راستای حمایت از برنامه‌های کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به جامعه تحت پوشش از همه ظرفیت خود بهره ببرند.

صباغیان افزود: تامین مسکن مددجویان نیز از برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد است و امسال اعتبارات خوبی برای ایجاد مسکن مددجویان تخصیص داده‌ایم.

کد خبر: ۹۳٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha