۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
گازرسانی به ۱۵۰ واحد مرغ‌داری فعال در استان بوشهر
در راستای حمایت از تولید و اشتغال پایدار محقق شد

گازرسانی به ۱۵۰ واحد مرغ‌داری فعال در استان بوشهر

بوشهر- رحمانی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به ۱۵۰ واحد مرغداری فعال در استان بوشهر در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار خبر داد.

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر همواره در راستای تامین گاز بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی، تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و در سال جاری نیز در این مسیر گام بر می‌دارد.

وی افزود: در راستای حمایت از تولید و اشتغال، برای گازرسانی به صنایع و واحدهای صنعتی و تجاری بیشترین تلاش و ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم و در کنار تامین نیازهای مشترکان خانگی، به بخش صنعت و کشاورزی نیز توجه ویژه‌ای شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر با توجه به اینکه بخش کشاورزی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، شرکت گاز استان بوشهر در راستای تامین نیاز گاز مصرفی بخش کشاورزی از همه توان و ظرفیت موجود بهره گرفته است.

رحمانی یادآور شد: همچنین گازرسانی به مرغداری‌ها نیز در یک سال اخیر با کیفیت بسیار مطلوبی ادامه داشته به گونه‌ای که هم اکنون بیش از ۱۵۰ مرغ‌داری فعال در سراسر استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که کمک بسیار زیادی در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت در این حوزه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین با گازرسانی به مرغ‌داری‌ها در سراسر استان و با تولید گرمای پاک در پرورش طیور و کاهش هزینه‌های تولید، کمک شایانی به ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت مرغداری‌ها صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: در سالی که به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده، شرکت گاز استان بوشهر برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و تا تکمیل گازرسانی به تمام واحدها تلاش شبانه‌روزی می‌کنیم.

رحمانی گفت: بدون تردید حمایت از صنعت و کشاورزی و حمایت از واحدهای تولیدی، در زمینه ارزش افزوده نیز آورده زیادی برای استان داشته و امیدوار هستیم که بتوانیم با همکاری بین بخشی شاهد بهبود وضعیت در تمام زمینه‌ها باشیم.

کد خبر: ۹۳٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha