۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲
رشد ۷۹ درصدی بدهی های «بیمه ملت»| هزینه حق پوشاک کارکنان ۴۰ برابر شد!
«بازار» گزارش می دهد؛

رشد ۷۹ درصدی بدهی های «بیمه ملت»| هزینه حق پوشاک کارکنان ۴۰ برابر شد!

صورت های مالی سامانه کدال نشان می دهد بدهی «بیمه ملت» در سال گذشته با ۷۹ درصد رشد نسبت به سال قبل همراه بوده است در حالی که هزینه این شرکت در بخش پرداخت حق پوشاک و حضور در جلسات بشدت بالا رفته است.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: طبق آمار موجود در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت سال ۹۹ در بخش درآمد عملیاتی و سود خالص عملکردی مطلوب داشته است. اما این شرکت بدهی زیادی را به بیمه گذاران و نمایندگان نسبت به سال ۹۸ را تجربه کرده است.

شرکت بیمه ملت در پایان سال گذشته سود عملیاتی ۴۴۸ درصدی را تجربه کرده است از طرفی نیز هزینه خسارات آن با رشدی ۲۴ درصدی همراه بوده است. سامانه کدال نشان می دهد؛ مطالبه این شرکت بیمه ای ازبیمه گران اتکایی نیز ۱۰ درصد رشد نسبت به سال قبل را داشته است.

رشد ۳۲ درصدی حق بیمه
طبق گزارش موجود در سامانه کدال، درآمد حق بیمه، بیمه ملت در سال گذشته ۳۲ درصد رشد را نسبت به سال قبل ۹۸ نشان می دهد.

حقوق و مزایای مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه بیمه ملت در سال گذشته ۳۰۰ میلیون درسال بوده است که میانگین حقوق ماهانه آن ۲۵ میلیون در ماه بوده است

گزارش صورت های مالی این شرکت در سال گذشته نشان می دهد که حقوق و مزایای مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه بیمه ملت ۳۰۰ میلیون درسال بوده است که میانگین حقوق ماهانه آن ۲۵ میلیون در ماه بوده است.

رشد ۵۰ درصدی حقوق کارکنان شرکت بیمه ملت
علاوه بر این حقوق کارکنان این شرکت بیمه ای در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است. هزینه چاپ و آگهی این شرکت بیمه ای نیز بیش از ۳ برابر نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است. این در حالی است که حق حضور کارشناسان و مدیران در جلسات نیز در سال گذشته ۴ برابر شده است. همچنین حق هزینه پوشاک کارمندان و کارکنان بیمه ملت نیز در سال گذشته ۴۰ برابر شده است.

گزارش منتشر شده صورت های مالی شرکت بیمه ملت در سامانه کدال بیانگر آن است که سهم این شرکت از کل بازار بیمه ۲.۱۰ درصد بوده است و هزینه مطالبات مشکوک الوصول آن نیز ۵۲ میلیارد تومان بوده است.

شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با سهم ۱۸ درصد و شرکت افق نیلی خلیج فارس(سهامی خاص) با ۱۲ درصد، عمده سهامداران این شرکت بیمه ای در سال ۹۹ بوده اند.

بنا به این گزارش شرکت بیمه ملت در حالی سال گذشته سود عملیاتی قابل توجهی را کسب کرده است که صورت های مالی در سامانه کدال بیانگر برخورداری این شرکت از بدهی های زیادی به بیمه گذاران و نمایندگی هاست. حال در چنین شرایطی معلوم نیست چگونه این شرکت بیمه ای با رشد مناسب سود عملیاتی و خاص اما بدهی هایی را به نمایندگی ها خود داشته است.

کد خبر: ۹۳٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha