۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
 تاکید بر اطلاع‌رسانی شفاف «شرکت ملی نفت» به مردم
در پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مطرح شد

تاکید بر اطلاع‌رسانی شفاف «شرکت ملی نفت» به مردم

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی تاکید کرد: اطلاع رسانی شفاف، انتقال صحیح اخبار، اطلاعات و عملکرد شرکت و آگاهی بخشی منصفانه، دائمی و امیدآفرین به مردم بایستی با شدت و حدت و استفاده از تمامی امکانات موجود پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی از عملکرد روابط عمومی این شرکت در سال ۹۸ تقدیر کرد.

در پیام مسعود کرباسیان خطاب به مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران آمده است: «نقش روابط عمومی به عنوان حلقه اصلی اتصال مابین کارکنان و سازمان، مدیریت و سازمان‌های بیرونی بسیار مهم است و در فضای جدید رسانه‌ای و تغییرات شگرف این حوزه به همراه استفاده روز افزون عمومی از شبکه‌های اجتماعی، این مسئله اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

اطلاع رسانی شفاف، انتقال صحیح اخبار، اطلاعات و عملکرد شرکت و آگاهی بخشی منصفانه، دائمی و امیدآفرین به مردم از دیگر وظایف و مسئولیت‌های این حوزه است که بایستی با شدت و حدت و استفاده از تمامی امکانات موجود پیگیری و اجرایی شود.

بدین وسیله از تلاش جمعی و مستمر جنابعالی و همکاران محترم و ارجمندتان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبین و همچنین تهیه و انتشار مناسب عملکرد شرکت در حوزه‌های مسئولیت اجتماعی و به خصوص حادثه سیل فروردین و آبان سال ۹۸ در استان خوزستان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند بزرگ برای شما و همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران توفیق روزافزون توام با سلامتی و تندرستی خواستارم. »

کد خبر: ۹٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha