۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
موفقیت دولت آینده در گرو اعتماد به بخش خصوصی خواهد بود
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

موفقیت دولت آینده در گرو اعتماد به بخش خصوصی خواهد بود

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان گفت: اعتماد به بخش خصوصی در دولت آینده در حوزه اقتصاد جزو موفقیت‌های دولت خواهد بود و بخش خصوصی چابک است و می‌تواند کارهای تعریف شده را انجام دهد.

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در حوزه تجارت خارجی، آزادسازی و اصلاح امور به خصوص در زمینه مجوزها برای صادرات، همچنین برداشتن مسائل و مشکلات و قوانین دست و پاگیر در حوزه تجارت خارجی باید پیگیری شود و رئیس جمهور آینده به این موارد بیشتر توجه کند.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر تعداد زیادی از تجار و صادرکنندگان به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مشکلات نتوانستند فعالیت اقتصادی مطلوبی انجام دهند،اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دولت آینده در حوزه اقتصاد به ویژه بازرگانی خارجی برداشتن  قوانین دست و پاگیر و رفع مشکلات است. 

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه باید بخشنامه‌ها و قوانین دست و پا گیر توسط دولت جدید برداشته شود،گفت: در حوزه بازرگانی داخلی نیز با توجه به مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی وجود دارد باید به تامین کالاهای اساسی بیشتر توجه شود.

رنگ رونا با بیان اینکه اعتماد به بخش خصوصی در دولت آینده در حوزه اقتصاد جزو موفقیت‌های دولت خواهد بود،ابراز کرد: بخش خصوصی چابک است و می‌تواند کارهای تعریف شده را به خوبی انجام بدهد.

وی بر لزوم اصلاح بخشنامه‌ها در حوزه تجارت خارجی تاکید کرد و گفت: برای چابک‌سازی و توسعه اقتصاد باید کمی از حوزه اقتصاد دولتی به سمت اقتصاد آزاد حرکت کرد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه برای حل مشکلات امروز کشور نیاز به مدیرانی جهادی داریم، گفت: مدیر صنایع باید مشکلات کارخانجات را به خوبی لمس کرده و در خدمت صنایع باشد.

کد خبر: ۹۳٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha