۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
کاهش اندک بیت کوین و رشد اندک اتریوم؛ بازار رمزارزها در آرامش به سر می برد
تحلیل روزانه بازار رمزارزها؛

کاهش اندک بیت کوین و رشد اندک اتریوم؛ بازار رمزارزها در آرامش به سر می برد

در روز ۱۳ ژوین سال ۲۰۲۱ ارزش رمزارزها در دنیا تغییر کمی را نسبت به روز قبل از آن تجربه کرد.

بازار؛ گروه بین الملل: در اولین ساعات کاری روزی یک شنبه ۱۳ ژوین سال ۲۰۲۱ میلادی ارزش بیت کوین با کاهشی اندک نسبت به روز قبل به ۳۵ هزار و ۱۷۵ دلار رسید در حالیکه قیمت دیگر رمز ارزهای محبوب در دنیا رشد را تجربه کرد.

آمارها نشان  می دهد در اولین ساعات کاری این روز ارزش هر اتریوم در مرز ۲ هزار و ۳۳۸ دلار فرار گرفت که حدود ۳ درصد بیش از روز قبل بود و ارزش هر دوج کوین به ۳۱ سنت افزایش پیدا کرد.

هر رمز ارز XRP هم در این روز با قیمت ۸۲ سنت معامله شده است که نسبت به روز قبل ۱.۳۸ درصد بیشتر بود. گزارشها نشان می دهد دلیل افزایش اندک قیمت رمز ارزها در دنیا نزدیک شدن به  اولین روز کاری هفته جدید است.

باید در نظر داشت که بازار رمز ارزها در تعطیلات آخر هفته در غرب هم تعطیل نیست ولی از انجا که بانکها و سیستم مالی تعطیل هستند و دیگر بازارها فعالیت نمی کنند، عملا فعالیت در بازار رمز ارزها هم محدود تر می شود .

در این روز گزارشهای زیادی در مورد مناسب بودن فضا برای خرید رمز ارزها منتشر شده است. برخی از تحلیل گران بر این باورند که افت ارزش رمز ارزها موقتی است و بهترین زمان برای سرمایه گذاری در این بازار است.

البته دیدگاه دیگری هم وجود دارد مبنی بر اینکه این بازار وارد دوره رکود شده است و به این زودی ها افزایش معنا داری در ارزش آن ایجاد نخواهد شد. به همین دلیل سرمایه گذاری در این بازار در شرایط فعلی نمی تواند سود زیادی برای سرمایه گذار به همراه داشته باشد.

این دسته سرمایه گذاری در بازار رمز ارز را در وضعیت کنونی نادرست ارزیابی کردند. در مورد سرمایه گذاری در دوج کوین هم گزارشهای زیادی ارایه شده است زیرا این رمز ارز با قیمت پایین به بازار عرضه شده است و طرفداران زیادی هم دارد.

به همین دلیل احتمال می رود با افزایش ارزش روبرو شود. بسیاری از وب سایتها از سرمایه گذاران کوچک خواسته اند تا سرمایه های خود را وارد بازار دوج کوین کنند تا از زیان دهی کلان به دور باشند.

 از طرف دیگر خبرهایی در مورد ایجاد رمز ارزهای تازه و استقبال مردم از این رمز ارزها منتشر شده است. رمز ارزهایی که با قیمت بسیار پایین به بازار عرضه می شود و امکان رشد قیمت در انها زیاد است و باز هم فضا را برای سرمایه گذاران خصوصی باز گذاشته اند.

به هر حال در آخرین روز هفته  بازار رمز ارزها در دنیا ثبات نسبی را تجربه کرده است و باید منتظر بود و دید که هفته تازه می تواند چه تحولاتی در این بازار ایجاد کند.

کد خبر: ۹۳٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha