۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کاهش ۳۰۸ نفری بیمه بیکاری در زنجان
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان خبرداد؛

کاهش ۳۰۸ نفری بیمه بیکاری در زنجان

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از یک هزار نفر به تعداد بیمه شدگان اجباری در استان زنجان اضافه شده  است، گفت: تعداد بیمه بیکاری هم ۳۰۸ نفر کاهش یافته است. 

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان اجباری در استان زنجان طی سال ۹۹  حدود بیش  از ۱۱۷ هزار و ۲۱۸ نفر بود،گفت: در سال ۹۸ تعداد بیمه شدگان اجباری در استان زنجان ۱۱۶ هزار نفر بود. 

وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار نفر به تعداد بیمه شدگان اجباری در استان اضافه شده و تعداد بیمه بیکاری هم ۳۰۸ نفر کاهش یافته است. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته تعداد بیمه شدگان بیمه اجباری در استان نسبت به سال ۹۸ رشد بسیار خوبی داشته است،گفت: در سالجاری هم با بهره برداری چند واحد تولیدی در استان تعداد بیمه شدگان اجباری هم افزایش خواهد یافت.

علیاری با بیان اینکه دولت از مشاغل آسیب دیده از کرونا حمایت می‌کند و این حمایت شامل ۱۴ رسته شغلی است، تاکید کرد: تاکنون در استان ۳۱ هزار بیمه شده اجباری کارگاه‌های تولیدی از این تسهیلات استفاده کردند.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است،ابراز کرد: مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌ بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌ صورت اختیاری است.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان تصریح کرد: تامین اجتماعی استان برای افزایش بیمه اجباری حمایت لازم از واحدهای تولیدی و صنعتی را دارد. 

کد خبر: ۹۳٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha