۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
مزدا با چهره جدید در راه بازار
طراحی ژاپنی جذاب‌تر می‌شود

مزدا با چهره جدید در راه بازار

MX-۳۰ یک محصول کراس اوور تمام الکتریکی شرکت خودروسازی مزدا است که توانسته در بازارهای جهانی رقابت را برای سایر تولیدکنندگان سخت کند.

بازار، گروه خودرو: دو سال پیش شرکت خودروسازی مزدا، به عنوان یکی از خودروسازان خوشنام ژاپنی محصولات جهانی دارد که یکی از آن‌ها در موتورشوی توکیو جنجال ویژه به پا کرد.
محصول فوق یک کراس اوور تمام الکتریکی به نام MX-۳۰ است که با  طراحی بی‌نظیر بدنه از لحاظ سادگی و فاقد فرم‌های پیچیده و در عین حال رعایت بهترین تناسبات در بدنه این خودرو تمام الکتریکی را به یکی از زیباترین بلندقامتان بدل کرده است.
اما نکته بسیار جالب‌تر این است که طراحی داخلی MX-۳۰ یکی از زیباترین کابین‌های مینیمال است. چراکه با داشبوردی ساده با بهره‌گیری از کلاستر دیجیتالی و نمایشگر ۸.۸ اینیچی با قابلیت اتصال به اپل کار پلی و اندروید اتو در میان کنسول و یک نمایشگر ۷ اینچی در قسمت پایینی دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع برای تنظیمات آن و تزئینات آلومینیومی، کابین فوق‌العاده جذاب و البته مینیمال به وجود آورده است.
 همچنین بد نیست بدانید که متریال استفاده شده در کابین از نوع بازیافت شده است و مطابق آنچه که مزدا اعلام می‌کند، از ب‌ام‌و i۳ الهام گرفته شده و از موادی استفاده شده که کمترین میزان آسیب را به محیط زیست برساند. از صندلی‌های پارچه‌ای و پلی اتیلن PTE بازیافت شده بهره گرفته شده تا فضای داخلی منحصربه‌فردی را برای کراس‌اوور الکتریکی جذاب مزدا به ارمغان آورد.

کد خبر: ۹۳٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha