۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
اعمال ایده‌های نو و فاصله گرفتن از روش های سنتی در تکمیل بیمه روستاییان
معاون فرماندار همدان تاکید کرد:

اعمال ایده‌های نو و فاصله گرفتن از روش های سنتی در تکمیل بیمه روستاییان

همدان - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان بر اعمال ایده‌های نو و فاصله گرفتن از روش های سنتی در تکمیل بیمه روستاییان تاکید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه روستایی و عشایری؛ یزدان آزرمی گفت: یکی از راه های تضمین رفاه اجتماعی روستائیان کمک به تحت پوشش بیمه قرار گرفتن آنها است.

وی با بیان اینکه می توان از پیامد های مخرب خشکسالی هم در جهت بیمه کشاورزان بهره مند شد؛ افزود: باید پیشنهاد های تشویقی برای گسترش بیمه شوندگان روستایی مدنظر قرار گیرد.

یزدان آزرمی عنوان کرد: آثار تکمیل بیمه شدگان روستایی، عشایری و کشاورزی فاقد بیمه در بلند مدت عیان شده و آثار اجتماعی و رفاهی خود را نشان خواهد داد.

وی اضافه کرد: اگر بیمه روستاییان به صورت یک جنبش اجتماعی با هدف تکمیل بیمه روستاییان اجرایی و در دستور کار قرار گیرد موضوع ماندگاری ساکنین در روستا ها بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: کارگزاران از مولفه های اصلی صندوق بیمه روستایی هستند که در این سال ها با کسب تجربه نقش بارزی ایفا کرده دارند.

آزرمی خواستار اعمال ایده های نوین و فاصله گرفتن از روش های سنتی در تکمیل بیمه روستائیان شد و عنوان کرد: با معیار های جدی و قانع کننده می توان گام های موثری در این خصوص برداشت .

معاون برنامه ریزی فرمانداری همدان گفت: باید شرایط ویژه ای برای احصا و بیمه شدن افراد آسیب دیده و محرومین جامعه در مناطق کمتر برخوردار و روستاها پیش بینی شود .

کد خبر: ۹۳٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha