۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
برخورد با سوداگران حوزه رهن و اجاره مسکن و زمین در همدان
فرماندار همدان تاکید کرد:

برخورد با سوداگران حوزه رهن و اجاره مسکن و زمین در همدان

همدان - فرماندار همدان گفت: باید با تعریف مکانیسمی امکان برخورد با سوداگران حوزه خرید، فروش، رهن، اجاره مسکن و زمین در همدان مهیا و با آنها برخورد شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی در کارگروه تنظیم بازار همدان که با موضوع ساماندهی قیمت معاملات ملکی بنگاه ها برگزار شد، گفت: نباید ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر انقلاب در تخیل برخی فرصت طلب اقتصادی تحت تاثیر قرار گیرد.

محمد علی محمدی تاکید کرد: باید با تعریف مکانیسمی امکان برخورد با سوداگران حوزه خرید، فروش، رهن، اجاره مسکن و زمین در همدان مهیا و با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه نباید فضای مجازی مرجع و محل جولان واسطه ها و تعیین قیمت در حوزه اساسی ترین نیازهای مردم باشد، گفت: خانه منشا آبرو و مأوای آسایش خانواده است و نباید خانواده ای باشد که برای تامین سرپناه از معیشت یا ضروریات زندگی خود بکاهد.

فرماندار همدان پیشنهاد داد: باید سامانه ای با رویکرد تعیین قیمت کارشناسی با رعایت جمیع جهات خرید، فروش، رهن و اجاره مسکن و زمین تعریف شود.

وی خواستار شد: سامانه ای با لحاظ منطقه، قیمت، متراژ، سال ساخت، قیمت منطقه ای و امتیاز ساختمان با اعمال نظر ادارات صمت، مسکن و شهرسازی، اتحادیه و اتاق بازرگانی باید در این خصوص تعریف شود.

وی عنوان کرد: با این کار ضمن ایجاد بانک اطلاعاتی امکان نظارت بر معاملات حوزه مسکن بیشتر، بهتر و آسانتر شده و زوایای پنهان سوداگری را در این حوزه حذف خواهد کرد.

کد خبر: ۹۳٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha