۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
۴۰ خانه مسافر و ویلای اجاره ای متخلف در مازندران بسته شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۴۰ خانه مسافر و ویلای اجاره ای متخلف در مازندران بسته شد

ساری - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه مجموعه های اقامتی استان به دلیل پیشگیری از سرایت کرونا تعطیل است، از پلمب ۴۰ خانه و ویلای استیجاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیف الله فرزانه ظهر شنبه در حاشیه ستاد مقابله با کرونای مازندران در محل استانداری، شمار مجموعه های تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی استان را بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد بیان کرد و گفت: تاکنون ۴۰ واحد خانه مسافر و ویلا که اقدام به اجاره غیرمجاز مسافر می کردند پلمب شده است.

وی با اشاره به اینکه مازندران در ایام نوروز، میزبان مسافران نوروزی نخواهد بود، تصریح کرد: میزبانی از مسافران نوروزی به وقت دیگری موکول می شود و در این ایام هیچ خدماتی داده نخواهد شد.

فرزانه با اشاره به اینکه فصل بهار فصل رونق گردشگری و اقتصادی تاسیسات گردشگری خواهد بود، از اقدام یک مجموعه گردشگری برای بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری خبر داد و گفت: سرمایه گذاری مجموعه اکسین تصمیم به بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری این مجموعه شد که اقدامی ارزشمند به شمار می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، با اظهار اینکه تسهیلاتی برای رونق اقتصادی مجموعه های گردشگری شامل تنفس تسهیلاتی درنظر گرفته می شود، ادامه داد: در ایام نوروز هیچ خدماتی از سوی تاسیسات گردشگری استان ارائه نمی شود.

وی با اشاره به تشدید نظارت های برمجموعه های گردشگری مازندران یادآور شد: تاکنون بیش از هشت هزار بازدید از واحدهای اقامتی و پذیرایی استان صورت گرفته است.

کد خبر: ۹٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha