۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹
اوج هرج و مرج اقتصادی در ۴ سال گذشته| پرونده ارز ۴۲۰۰ تومانی دولت روحانی هنوز باز است
عضو کمیسیسون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

اوج هرج و مرج اقتصادی در ۴ سال گذشته| پرونده ارز ۴۲۰۰ تومانی دولت روحانی هنوز باز است

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در ۴ سال دوم دولت آقای روحانی و در موضوعات معیشتی و اقتصادی شاهد اوج هرج و مرج بودیم.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار در ارزیابی خود از شرایط اقتصادی چهارسال گذشته دولت روحانی گفت: مقام معظم رهبری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور مجوز برگزاری جلسات هماهنگی اقتصادی سران قوا را دادند تا دست دولت در برخی از موضوعات اقتصادی باز باشد و بتواند امور مربوط به معیشت مردم را به درستی مدیریت کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همچنین در سالهای اخیر، عنوان سالها را مزین به موضوعات اقتصادی و تولیدی می‌‍کردند، بیان داشت: از این رو همه فضا و شرایط برای حرکت دولت در زمینه اقتصاد فراهم بوده است.

این نماینده مجلس افزود: متاسفانه دولت با بی برنامگی خود نتوانست از فضای مثبتی که شکل گرفت به نفع اقتصاد کشور بهره برداری کند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: از این رو دستگاه‌هایی مانند سپاه پاسداران، ارتش، ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان آمدند و در اقتصاد کمک کرده و گره گشای بسیاری از مشکلات بودند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: متاسفانه بی برنامگی و عدم هماهنگی دولت در چهارسال دوم آقای روحانی به اوج خود رسید و ما تنها شاهد چشم دوختن این دولت به مذاکرات و دل بستن به خارج از کشور بودیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: سیاست دولت پیرو تمرکز بر خارج از کشور، اقتصاد کشور را به نقطه‌ای نامطمئن رساند و حتی آقای روحانی برای جلوگیری از این صدمات به اقتصاد کشور، برنامه ای هم ارائه نکردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در ۴ سال دوم دولت آقای روحانی در موضوعات معیشتی شاهد یک هرج و مرج بودیم اظهارداشت: تنها در این شرایط ما به کمک بنیاد ها و دستگاه هایی همچون سپاه و ارتش توانستیم از این هرج و مرج ها عبور کنیم تا به عنوا مثال برخی ارزاق مردم تامین شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین این دولت بیش از ۵۰ میلیارد دلار،  ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را در کشور توزیع کرد و اما نتوانست سامان دهی درستی در زمینه داشته باشد و همین امر باعث ایجاد یک فساد بسیار بزرگ اقتصادی در دولت شد که ما می کوشیم در قالب تحقق و تفحصی در این رابطه، آمار دقیقی را احصا کرده و به مردم ارائه دهیم چراکه این پرونده هنوز در مجلس باز است.

کد خبر: ۹۳٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha