۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
رفع ۱۶۰۰ کانون خطر با اجرای مانورهای عملیاتی برق در استان همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

رفع ۱۶۰۰ کانون خطر با اجرای مانورهای عملیاتی برق در استان همدان

همدان -جمشیدی،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به انجام ۳۴ هزار و ۲۲۰ مورد اصلاح و رفع ضعف ولتاژ در استان همدان گفت: یک هزار و ۶۲۵ کانون خطر نیز در اجرای مانورهای عملیاتی برق رفع شد.

شیرزاد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای اقدامات  فراگیر در قالب مانورهای عملیاتی برق در سال گذشته و امسال اظهار کرد: این مانورها در راستای اقداماتی از جمله تعمیرات اساسی، تعدیل بار، جلوگیری از مصرف رمز ارز ، جمع‌آوری برق‌های غیر مجاز  و عبور از پیک برگزار شده است.

وی افزود: مانورهای برنامه‌ریزی شده با محور تعدیل روشنایی معابر با آرایش یک در میان، ایجاد نقاط مانور و انجام تعمیرات شبکه فشار متوسط و  رفع اتصالات سست و شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های رمز ارز و برق‌های غیرمجاز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد:  بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف، نصب تجهیزات حفاظتی مانوری جهت مدیریت بهتر بار، بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه با تعویض تجهیزات معیوب وکاور کردن نقاط پرنده خیز و مکاتبه با ادارات راه و ترابری برای کاهش مصرف برق در روشنایی بین شهری از دیگر محورهای اجرای مانورهای عملیاتی برق است.

وی در ادامه مدیریت عبور از پیک بار سال ۱۴۰۰، افزایش قابلیت اطمینان و بهبود شاخص‌ها و افزایش پایداری و رفع کانون‌های خطر و مقاوم‌سازی شبکه را از اهداف برگزاری مانورها برشمرد و عنوان کرد: در مجموع ۶۵۰ نفر در قالب ۳۲۲ اکیپ عملیاتی با ۴۱۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین در اجرای مانورها حضور داشتند.

در راستای کاهش مصرف روشنایی معابر، جلب همکاری یک هزار و ۹۶ مشترک تجاری به منظور مدیریت مصرف انرژی و تعدیل روشنایی با برآورد انرژی ۳۹۱ کیلووات ساعت انجام شد

وی با اشاره به حجم اقدامات انجام شده عنوان کرد: در راستای کاهش مصرف روشنایی معابر، جلب همکاری یک هزار و ۹۶ مشترک تجاری به منظور مدیریت مصرف انرژی و تعدیل روشنایی با برآورد انرژی ۳۹۱ کیلووات ساعت انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: همچنین در این زمینه ۲۷ هزار و ۷۹۷ دستگاه چراغ معابر شهری، سه هزار و ۸۸  دستگاه چراغ معابر بین شهری، دو هزار و ۹۵۹ دستگاه چراغ معابر پارک‌ها و فضای سبز و یک هزار و ۴۳۱ برج نوری در مجموع به میزان هفت هزار و ۱۵ کیلووات تعدیل شده است.

وی با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز افزود: با اجرای این مانورها ۴۳۸ انشعاب غیر مجاز به میزان یک هزار و ۲۵۱  کیلووات در سطح استان همدان شناسایی و جمع‌آوری شد.

جمشیدی از دیگر اقدامات مهم را شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتالی عنوان کرد و گفت: با بررسی روند مصرف تمام مشترکین، تعداد ۴۳۶ مورد مشترک مشکوک به استخراج ارز دیجیتال شناسایی شد.

کشف ۸۲ مزرعه رمز ارز در استان همدان
وی عنوان کرد: کشف ۸۲ مزرعه رمز ارز در سطح استان به تعداد یک هزار و ۸۱۸ عدد ماینر از دیگر فعالیت‌ها بود که در مجموع ۳ هزار و ۳۰۰ کیلووات ساعت مصرف غیر مجاز آنها بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به انجام ۳۴ هزار و ۲۲۰ مورد اصلاح و رفع ضعف ولتاژ در سطح استان با هدف تعمیرات، بهینه‌سازی و رفع اتصالات سست عنوان کرد: یک هزار و ۶۲۵ کانون خطر نیز در اجرای این مانورها رفع شد.

وی نصب ۱۳ دستگاه سکسیونر گازی در شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، کبودرهنگ، بهار و درگزین و انجام مانور تعمیراتی بر روی ۲۸ فیدر برای افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه انجام شد.

کد خبر: ۹۳٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha