۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
داروخانه‌های متخلف قزوین ۸۵۰ میلیون ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

داروخانه‌های متخلف قزوین ۸۵۰ میلیون ریال جریمه شدند

قزوین - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: دو داروخانه به دلیل گران‌فروشی و صادر نکردن فاکتور ۸۵۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، هوشنگ محمدی در این باره گفت: اداره تعزیرات حکومتی استان بیشتر توان خود را در راه سلامت مردم به کار گرفته تا این امر حیاتی به‌خوبی انجام شود.

وی بیان کرد: در صورتی که رسیدگی و صدور رأی متقن، به موقع، سریع و قاطع باشد بخش عمده‌ای از تخلفات موجود در بازار تکرار نمی‌شود.

محمدی گفت: پس از شیوع کرونا، یک فضای نامطلوبی در رابطه با اقلام سلامت محور مانند ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دستکش‌های یک بار مصرف ایجاد شد و پس از این شرایط تعزیرات حکومتی با فوریت وارد کار شد که به دلیل تقارن با طرح ویژه نوروزی که هر ساله توسط سازمان اجرا می‌شود امسال دو طرح مهم مورد توجه قرار گرفت.

وی بیان کرد: بیشتر توان تعزیرات حکومتی قزوین در حوزه سلامت مردم به کار گرفته می‌شود و به همین دلیل با گران فروشی و احتکار اقلام بهداشتی و سلامت محوری که در مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرند، به شدت برخورد می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با اشاره به مبارزه با سودجویان اظهار کرد: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با گران‌فروشی برخی از داروخانه‌ها و فروشگاه‌هایی که لوازم پزشکی عرضه می‌کنند، مواجه شدیم.

وی گفت: برخی افراد سود جود ماسک‌ها را که پیش از این مصرف عمومی زیادی نداشتند با قیمت بسیار زیاد به فروش رساندند که در این خصوص دو پرونده در شعبه پنجم اداره تعزیرات تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

محمدی اظهار داشت: متخلفان به علت گران فروشی ماسک و ارائه نکردن فاکتور به ۸۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی گفت: رسیدگی، صدور و اجرای آرا در کمترین زمان و به‌سرعت انجام می‌شود و گشت‌های مشترک این اداره کل به همراه دستگاه‌های نظارتی به طور مستمر و روزانه در حال بازرسی و نظارت است.

کد خبر: ۹٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha