۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
تشکیل هیات ویژه برای حل مشکلات تولید
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار شد؛

تشکیل هیات ویژه برای حل مشکلات تولید

دهقانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشکیل هیاتی متشکل از قوای سه گانه با مالکان بخش خصوصی و تعاونی و دولتی را ضروری دانست و گفت: این هیات باید به حل مشکلات و تأمین منابع این واحدها کمک کند.

به گزارش بازار، الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اقدامات آیت الله رئیسی در قوه قضائیه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: ریاست قوه قضائیه در این مدت اندک خیلی کمک حال بخش تولید بوده است.

وی افزود: قوه قضائیه در این مدت نه تنها اجازه نداد که واحدهای مشکل دار تعطیل و یا متوقف شوند بلکه مشکل واحدهای تولیدی مشکل دار را با هزینه بسیار کم حل کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه واحدهای تولیدی متنوع و بسیار زیاد در کشور جزو سرمایه های ملی به شمار می روند و نباید اجازه داد درِ این واحدها بسته شود گفت: این واحدها به عنوان اعضای تولیدکننده اقتصاد کشور محسوب می شوند اما وقتی دچار مشکل می شوند ما آن ها را کن فیکون می کنیم.

دهقانی واحدهای تولیدی را یک سرمایه ملی و موثر در اشتغالزایی دانست و تأکید کرد: حاکمیت یعنی دولت و مجلس و قوه قضائیه و سایر نهادها، وقتی یک واحد تولیدی به هر دلیلی دچار مشکل می شود باید مشکلش را حل کنند.

وی با بیان اینکه مجلس آمادگی اصلاح و یا وضع قوانین در این حوزه را دارد گفت: واحدهای تولیدی که هزاران میلیارد تومان ارزش دارند برای یک دهم و بعضاً به خاطر یک هزارم این ارزش تعطیل می شوند درصورتیکه نباید اجازه این کار داده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشکیل هیئتی متشکل از قوای سه گانه با مالکان بخش خصوصی و تعاونی و دولتی را ضروری دانست و گفت: این هیئت باید به حل مشکلات و تأمین منابع این واحدها کمک کند.

کد خبر: ۹۳٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha