۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
ضرورت از بین بردن رانت‌ها و قطع ارز ۴هزار و ۲۰۰ تومانی
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبرداد؛

ضرورت از بین بردن رانت‌ها و قطع ارز ۴هزار و ۲۰۰ تومانی

زنجان- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسائل حوزه تولید از مشکلات عمده کشور است و مشکل ما از بین بردن رانت ها و قطع ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن مهرعلیزاده بعد از ظهر جمعه در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی که از سیمای مرکز اشراق زنجان پخش شد،گفت:دولت من دولت زندگی است و زندگی یعنی معیشت خوب و شاد که برازنده هر ایرانی است و باید مردم ایران در آرامش و سرزندگی زندگی کنند. 

وی اظهار کرد: امروز کشور ایران در مقطع تاریخی حساس و خطیری قرار گرفته و مردم ایران دست به انتخابی خواهند زد که بتوانند با تکیه بر تجربیات گذشته راهی برای برون رفت از مشکلات پیچیده موجود پیدا کنند. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  با بیان اینکه مسائل معیشتی، فقر، تنگدستی، بیکاری، فاصله بسیار زیاد اجتماعی بین اقشار جامعه را در جامعه شاهد هستیم،گفت: مسئولین به جای اینکه به فکر معیشت مردم باشند و به جای اینکه مردم را به خیابان بریزند و شعار مرگ بر این و آن بدهند به فکر ارتقای معیشت مردم باشند. 

مهر علیزاده با بیان اینکه مسائل حوزه تولید از مشکلات عمده کشور است،تاکید کرد: مشکل ما از بین بردن رانت ها، قطع ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان است و در این میان مشکل کشور ما اقتصاد است و مشکل اقتصاد را کسی می تواند حل کند که در مسائل اقتصادی تخصص لازم را داشته باشد. 

وی به عملکرد دولت های گذشته اشاره کرد و افزود: همه دولت ها کارهایی کردند و نمی شود اجر کسی را ضایع کرد. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در طول دو دوره دولت اصلاحات قیمت ارز بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان بود که چندین سال در ۸۰۰ تومان ثابت ماند و تورم نزدیک به ۵۰ درصد کنترل شد و به زیر ۱۰ درصد رسید.

مهر علیزاده با بیان اینکه بعد از اصلاحات دو  دولت دیگر آمد و خیلی از این ها عوض شد،افزود: در دولت فعلی وضعیت اقتصادی کشور بدتر شد. 

وی به بحران آب در کشور اشاره کرد و گفت: عده ای به جای تمرکز روی بحران وحشتناک آب  به یک دوچرخه سواری و به یک بزم موسیقی گیر ندهند. 

کد خبر: ۹۳٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha