۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
 تجارت مازندران و کشورهای حاشیه خزر در دولت سلام توسعه می یابد
قاضی زاده هاشمی:

تجارت مازندران و کشورهای حاشیه خزر در دولت سلام توسعه می یابد

ساری- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، توسعه تجارت بین مازندران و کشورهای حاشیه خزر را جزو الزامات دولت سلام بیان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنان انتخاباتی در شبکه استانی مازندران با بیان اینکه کل بودجه شهرستان در اختیار شورای برنامه ریزی شهرستان قرار خواهد گرفت، افزود: همه مسئولان شهرستان پاسخگو می شوند.

وی با تاکید براینکه ذخیره بی نظیر جنگلی و طبیعی در مازندران وجود دارد، گفت: سواحل و طبیعت سرشار از منابع است و می تواند وضعیت منحصربفرد ایجاد می کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به جاذبه های گردشگری و ورود مسافر از اقصی نقاط جهان به مازندران اظهار داشت: مردم مازندران از گردشگری استقبال می کنند ولی حجم مسافر به صورت ناگهانی در تعطیلات و علاقه به خرید ویلا و تملک زمین و تغییر کاربری از کشاورزی به ویلا سبب گرانی غیرمتعارف زمین و مسکن شده است.

وی صنعت نساجی را از صنایع قدیمی استان برشمرد و گفت: باید از این صنعت حمایت جدی صورت گیرد و ماشین آلات قدیمی را نوسازی کنیم.

قاضی زاده هاشمی بیمارستان نیمه تمام را از جمله مشکلات مازندران بیان کرد و گفت: تمامی شهرستان ها و روستاهای استان به هم وصل هستند و وقوع بیماری های نظیر کرونا در استان بیشتر دردآورد است و باید خدمات درمانی را بیشتر در استان توسعه دهیم.

این نامزد انتخابات دفع پسماند و زباله را از مشکلات مازندران و ساری برشمرد و گفت: دولت باید نسبت به رفع مشکل زباله برنامه ریزی و اقدام داشته باشد.

وی توسعه تجارت بین مازندران و کشورهای حاشیه خزر را جزو الزامات بیان کرد و گفت: در دولت سلام، برای انتصاب استانداران، سامانه شایسته سالاری طراحی شده و از متقاضیان آزمون هوش، قاطعیت در تصمیم گیری و غیره گرفته می شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اظهار اینکه استاندار از بین نخبگان انتخاب می شود، گفت: سامانه احراز هویت الکترونیکی برای عزل مدیران طراحی شده است و اگر یک سوم مردم استان این درخواست را امضاء کردند آن استاندار از سوی دولت عزل می شود.

کد خبر: ۹۳٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha