۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
استفاده از مدیران با دانش و مهارت کافی برای اصلاح نظام بانکی
مدیرعامل سابق بانک ملی مطرح کرد

استفاده از مدیران با دانش و مهارت کافی برای اصلاح نظام بانکی

حیدری، مدیرعامل سابق بانک ملی گفت: برای اصلاح نظام بانکی باید شرایط محیطی مناسب برای کسب و کار فراهم شده و از مدیرانی با دانش و مهارت کافی استفاده شود.

به گزارش بازار، فرشاد حیدری افزود: اصلاح نظام بانکی یک مفهوم عام است که هر ذینفعی از منظر خود با آن برخورد می‌کند.

وی گفت: سهام‌داران بانک‌ها بیشترین بازدهی را از سرمایه‌گذاری خود می‌خواهند، سپرده‌گذاران بانک‌ها انتظار بیشترین بازدهی را برای سپرده خود دارند و تسهیلات‌گیرندگان نیز به دنبال تسهیلات ارزان و سریع هستند.

مدیرعامل اسبق بانک ملی افزود: کارکنان بانک‌ها هم انتظار دارند مزایای مناسبی در قبال خدمات خود دریافت کنند و به این صورت تامین خواسته‌های تمام این گروه‌ها به راحتی ممکن نیست.

حیدری گفت: مدیران عامل بانک‌ها باید با تکیه بر قوانین و مقررات به گونه‌ای عمل کنند که ضمن حفظ سلامت و ثبات مالی بانک، حقوق کلیه ذینفعان را منصفانه تامین کنند.

وی افزود: بانک‌ها را باید بر اساس قوانین و مقررات و استانداردها اداره کرد که بر همین اساس وجود فضای مناسب کسب و کار و قوانین و مقررات و استانداردهای کافی جزو شرایط لازم و اجرای این قوانین جزو شرایط کافی برای داشتن یک بانک با ثبات مالی و سلامت است.

مدیرعامل سابق بانک ملی با اشاره به اینکه برای اصلاح نظام بانکی باید شرایط محیطی مناسب برای کسب و کار فراهم باشد گفت:‌ در این شرایط باید از مدیران شایسته که دانش و مهارت کافی دارند استفاده شود.

حیدری افزود: قوانین و مقرراتی که برای اصلاح نظام بانکی لازم است را نیز باید با اخذ نظر از کارشناسان مجرب اصلاح کرده و با به کار گیری مدیران با دانش و مهارت این قوانین را اجرا کرد.

کد خبر: ۹۳٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha