۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
جزئیات دور کاری دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی اعلام شد
معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

جزئیات دور کاری دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی اعلام شد

ارومیه- معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی جزییات دور کاری دستگاه های اجرایی استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام شهدی قبل از ظهر شنبه در نشست با مدیران آذربایجان غربی در خصوص جرییات طرح دورکاری در ادارات به میزبانی استانداری ضمن اشاره به جزئیات دور کاری دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی گفت: این طرح با پیشنهاد کمیته اجرائی طرح دورکاری استان مطرح و به تصویب رسیده است و تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف به اجرای آن هستند.

وی ادامه داد: طبق این طرح مدیران دستگاه های اجرایی استان باید برنامه ریزی لازم را برای به کارگیری حداکثر تا ۵۰ درصد کارکنان خود در قالب طرح دورکاری داشته باشند که البته این برنامه ریزی به صورت گردشی به شکل روزانه، روزهای زوج و فرد و یا هفتگی خواهد بود.

معاون استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه با اجرای این طرح نباید خللی در انجام وظیفه دستگاه های استان و روند خدمت رسانی آن ها وارد شود، گفت: بالاترین مقام دستگاه مسئولیت حسن انجام امور اداره مربوطه را بر عهده دارد.

شهدی در خصوص اولویت های درنظر گرفته شده برای اجرای این طرح گفت: بانوان دارای فرزند زیر شش سال، سرپرست خانوار و یا دارای فرزند معلول و همچنین کارمندانی که زمینه بیماری های خاص دارند در اولویت این طرح خواهند بود.

وی در خصوص زمان اجرای طرح نیز گفت: این طرح از تاریخ ابلاغ تا پایان فروردین ۹۹ اجرایی می شود. 

کد خبر: ۹٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha