۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
اطلاع‌رسانی شرایط صدور مجوزهای صنعتی و معدنی
مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری وزارت صمت عنوان کرد

اطلاع‌رسانی شرایط صدور مجوزهای صنعتی و معدنی

هادی، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شرایط و ضوابط مربوط به صدور مجوزها، به صورت عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش بازار، «علیرضا هادی»، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر وجود شرایط یکسان صدور مجوزهای صنعتی و معدنی در کشور برای همه متقاضیان، گفت: شرایط و ضوابط مربوط به صدور مجوزها، به صورت عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با تکذیب شایعه‌های مربوط به ایجاد رانت در صدور مجوزها، بر رعایت ضوابط قانونی در روند صدور مجوزهای صنعتی و معدنی تاکید کرد.

وی گفت: همه مجوزهای صنعتی و معدنی در کشور بر اساس ضوابط مشخص شده که به صورت عمومی و از طریق وبگاه وزارت صنعت به اطلاع همه ذی‌نفعان رسیده و در هنگام ثبت درخواست نیز به صورت الکترونیکی مجدد به اطلاع ایشان می‌رسد، فقط به‌صورت الکترونیکی و در سامانه بهین‌یاب صادر می‌شود.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های وزارت صنعت بیان‌داشت: در مرحله صدور مجوز، اهلیت‌سنجی متقاضی الزامی نیست تا موجب تاخیر در صدور مجوز نشده و زمینه احتمالی ایجاد رانت و فساد نیز به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی ادامه‌داد: در فرآیند صدور مجوزهای مربوط به وزارت صنعت، ضوابط مربوط به خوراک و ماده اولیه، مسائل زیست‌محیطی، موضوعات و مباحث مربوط به زیرساخت‌ها و سایر موارد، به صورت عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود و از این نظر تفاوتی بین متقاضیان مختلف وجود ندارد.

کد خبر: ۹۳٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha