۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
یارانه های دهک های پایین ۵ برابر شود/ لزوم کاهش خط فقر ۷ میلیون تومانی
مهرعلیزاده:

یارانه های دهک های پایین ۵ برابر شود/ لزوم کاهش خط فقر ۷ میلیون تومانی

ساری- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان اینکه یارانه های پنج دهک جامعه حداقل باید پنج برابر شود، گفت: باید خط فقر هفت میلیون تومانی را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهرعلیزاده عصر پنجشنبه در برنامه انتخاباتی در شبکه طبرستان با بیان اینکه برخی پدران توانایی تامین هزینه های زندگی فرزندان را ندارند، گفت: دیدن و فهمیدن و بازگو کردن مشکلات چاره دردها نیست.

وی با بیان اینکه زندگی متوسطی دارد و در خانواده متوسطی است، اضافه کرد: اینکه فکر کنیم عده ای می توانند بالا بنشینند و مشکلات را حل کنند، درست نیست و اینکه فکر کنیم وظیفه مسئولان این است راه برون رفت مشکلات را طراحی کنند نیز درست نیست.

مهرعلیزاده با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: تاکنون تلاش های زیادی برای حل مشکلات کشور صورت گرفته است و نباید اجر کسی را نادیده گرفت.

این نامزد ریاست جمهوری با اشاره به تحریم های ناشی از دوران جنگ تحمیلی و سختی های موجود در زندگی، افزود: در دهه ۶۰ با نظام صحیح اقتصادی، دولت کاری کرده بود که با ۶.۵ میلیارد دلار درآمد نفتی، برای توسعه کشور تلاش های خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه طی دو دوره دولت های نهم و دهم نیز کارهای قابل توجهی صورت گرفت، افزود: طی دو دوره اخیر به رغم کار ارزشمند برجام، اما شاهد بدعهدی آمریکا بوده و هستیم.

مهرعلیزاده با اظهار اینکه عده ای می خواهند دیدگاه های تنگ نظرانه خود را اعمال کنند، گفت: به بحران وحشتناک آب توجه نمی شود و به جای آن به دوچرخه سواری و بزم موسیقی و شعرخوانی و آب پاشی جوانان گیر داده می شود که درد بزرگی است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری شادابی در زندگی را حق مردم دانست و گفت: تولید در برنامه ها راکد شده است و ارتباط زیرمیزی و رانت ها از جمله مشکلات به شمار می رود.

وی با اظهار اینکه زیربنای منطقه آزاد کیش را من ساخته ام، گفت: در زندگی به افتخار، عزت و اعتماد نیاز داریم و جنگ وزور نمی خواهیم و اجازه بدهید فردی بیاید که دنبال حکم و بگیر و ببند نیست.

وی با بیان اینکه یارانه های پنج دهک جامعه حداقل باید پنج برابر شود، گفت: باید خط فقر هفت میلیون تومانی را کاهش دهیم و درباره مسکن برنامه مشخص دارم.

کد خبر: ۹۳٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha