۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
جزئیات ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌ شرقی
معاون اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی تشریح کرد؛

جزئیات ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌ شرقی

تبریز- معاون اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی جزئیات ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی اسحقی نژاد امروز در نشست خبری آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌ شرقی گفت: این طرح از امروز آغاز شد و تا فردا یک شنبه ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همه متقاضیان می‌توانند در این فرصت با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت ثبت نام کنند، افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس، نیازی جهت مراجعه به کافی نت‌های سطح شهر نبوده و متقاضیان می‌توانند در خانه مانده و از طریق سامانه tem.mrud.ir یا با ارسال کد ملی از طریق پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴ ثبت نام اولیه کنند.

اسحقی نژاد همچنین در خصوص شهرهایی که امکان ثبت نام در آنها وجود دارد اظهار داشت: ثبت نام برای متقاضیان مسکن شهر سهند و تبریز، آذرشهر و اسکو امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه داشتن حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا، متاهل بودن، نداشتن سابقه سکونت ملکی به نام خود و افراد تحت تکفل از فروردین سال ۸۴ تاکنون و عدم استفاده از هیچکدام از امکانات دولتی مانند زمین و یارانه مسکن از ابتدای انقلاب تاکنون از شرایط ثبت نام در این طرح است، گفت: آورده متقاضی در اجرای این طرح تا ۳۰ درصد قیمت تمام شده ساخت واحد است.

گفتنی است در مرحله اول این طرح ثبت نام برای ۱۱ هزار و ۹ واحد در استان تکمیل شد که از این تعداد ۲ هزار و ۳۵۰ واحد در تبریز و ۶ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند و بقیه در سایر شهرهای استان ثبت نام شده است.

کد خبر: ۹٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha