۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
 مجوز ساخت مسکن یک سال زمان می برد
عضو تیم اقتصادی «علیرضا زاکانی»:

مجوز ساخت مسکن یک سال زمان می برد

شاهانی، عضو تیم اقتصادی «علیرضا زاکانی» گفت: طبق بررسی های صورت گرفته برای ساخت یک واحد مسکونی بیش از دو سال و نیم زمان می برد که یک سال آن صرف گرفتن مجوز ساخت می شود.

به گزارش بازار، امیر رضا شاهانی عضو تیم اقتصادی علیرضا زاکانی در خصوص برنامه های آتی این نامزد انتخاباتی در حوزه مسکن گفت: یکی از پیشران های در نظر گرفته شده ما در بخش تولید، حوزه مسکن است.

وی افزود: از آنجا که مسکن به عنوان یک صنعت پیشران در حوزه اقتصاد، بر سایر حوزه ها نیز تاثیر گذاشته و آنها را فعال می کند، از مهم ترین برنامه هایی که برای این بخش در نظر گرفته ایم، تسهیل در حوزه صدور مجوز هاست.

شاهانی ادامه داد : دولت مکلف است که بافت های فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی را نوسازی کند ولی متاسفانه این بخش چون سخت است مغفول مانده است.

وی افزود: برای ساخت مسکن میتوان از زمین های کشاورزی که مشکلات زیست محیطی ندارند و نیز از زمین های در اختیار دستگاهها بهره برد و بخش مهمی از مشکلات مردم را حل نمود.

وی همچنین از برنامه ریزی برای قیمت نازل زیر ساخت ها، همچون آب و برق و گاز در حوزه ساختمان سازی خبر داد.

وی با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص جهش تولید در بخش مسکن گفت: متاسفانه با دولتی روبرو بودیم که وزیر مسکن آن با افتخار اعلام کرد که حتی یک واحد مسکونی احداث نکرده است.

کد خبر: ۹۳٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha