۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
۶۰۰ کیلومتر راه‌های غرق آباد برفروبی شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد:

۶۰۰ کیلومتر راه‌های غرق آباد برفروبی شد

ساوه - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای غرق آباد گفت: راهداران غرق آباد ۶۰۰ کیلومتر از راه های این حوزه را طی سال جاری برفروبی کردند.

محمد شجاع در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص عملکرد اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای غرق‌آباد در اسفندماه ۹۸ بیان کرد: در حوزه نگهداری راه و ابنیه فنی طی ۳۰ روز پایانی سال ۹۸، بالغ‌بر ۱۰ چراغ چشمک‌زن در نقاط پرحادثه و تقاطع‌های محور ساوه-همدان نصب و فونداسیون ۱۰ چراغ چشمک‌زن جدید نیز اجرایی شد.

وی اجرای ۲۵ استوانه ایمنی در تقاطع فرعی جفتان –تفرش به اصلی محور قدیم ساوه – همدان، ۲۰ استوانه ایمنی در زیرگذر ابراهیم‌آباد، تعمیر و نصب ۴۰ گارد ریل در محور فرعی بیات، حدفاصل پل آزادراه ساوه – همدان تا گردنه میمه، تعمیر و نصب تابلو اطلاعاتی پل نوبران به جاده فرعی بیات و اجرای ۳۰ سرعت کاه در محور روستایی مر به جهت حذف نقاط پرحادثه را از دیگر اقدامات صورت گرفته طی اسفندماه ۹۸ برشمرد.

شجاع با اشاره به نصب حفاظ ایمنی (گارد ریل) در راستای ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی در محور روستایی طاهره خاتون به طول ۲۰۰ متر، گفت: عملیات لکه‌گیری و پر کردن چاله‌ها به میزان چهار تن بتن در محور روستایی بالقلو، مر، کهک، اصلاح و رفع افتادگی شانه راه در محور قدیم ساوه–همدان به طول ۱۰ کیلومتر، اصلاح گارد ریل‌ها به طول ۲۰ متر در محور فرعی بیات و هدایت آب‌های سطحی به پل‌های آبرو در محورهای تحت پوشش راهداری غرق‌آباد به انجام رسید.

وی بارریزی ۳۰۰ تن مصالح برای تقویت دستک‌های پل خلیفه کندی، برف‌روبی ۶۰۰ کیلومتر در سطح حوزه، شانه سازی هشت کیلومتر از محور قدیم ساوه – همدان حدفاصل نوبران تا پل راهدار اقدامات صورت گرفته توسط راهداران غرق‌آباد در حوزه نگهداری راه و ابنیه فنی دانست.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای غرق‌آباد با اشاره به اقدامات اداره نگهداری و تعمیر ماشین‌آلات به‌منظور سرویس و نگهداری ماشین‌آلات و محوطه‌سازی توسط کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای غرق‌آباد، افزود: کارکنان راهداری غرق‌آباد از مجتمع خدماتی و رفاهی ارم واقع در کیلومتر ۷۳ آزادراه ساوه – همدان بازدید کردند.

شجاع با اشاره به تشکیل جلسه با فرمانده پلیس‌راه ساوه –همدان در خصوص رفع نواقص و مشکلات راه‌های تحت پوشش، گفت: ضدعفونی محیط و ساختمان اداری راهداری و حمل‌ونقل غرق‌آباد توسط عوامل شهرداری، بازدید از پروژه‌های عمرانی و روشنایی در حال اجرا در شهرستان، گشت روزانه راهداری در دو نوبت روز و شب در تمامی محورهای مواصلاتی بخش مرکزی شهرستان غرق‌آباد با استفاده از یک دستگاه ایسوزو، انعکاس وضعیت موجود جاده توسط عوامل گشت راهداری به کارشناس مربوطه و ثبت اطلاعات مربوطه در سامانه گزارش روزانه گشت راهداری انجام شد و برنامه‌ریزی و گشت شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی در تعطیلات نوروز نیز صورت گرفت.

کد خبر: ۹٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha