۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه تبریز تخصیص می‌یابد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه تبریز تخصیص می‌یابد

تبریز- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز مدول دوم تصفیه خانه تبریز به صورت نقد تا یک هفته آینده تخصیص می‌یابد.

به گزارش بازار، محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در بازدید از مدول دوم تصفیه خانه در حال احداث تبریز در ابتدای سفر ۲ روزه خود به آذربایجان شرقی تاکید کرد: با واریز این مبلغ، مدول دوم باید تا بیستم تیر ماه امسال افتتاح شود.

مدیر عامل آبفای آذربایجان شرقی نیز در این بازدید اعلام کرد: مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ایجاد زیرساخت تصفیه فاضلاب در کشور تلقی می شود و تا افق ۱۴۲۵ قادر خواهد بود شبکه‌های جمع‌آوری داخل شهری و انتقال و تصفیه را در حد مطلوب و بر اساس برنامه ششم محقق کند.

علیرضا ایمانلو گفت: این پروژه یکی از پروژه های مهم و اثر گذار در احیای دریاچه ارومیه محسوب می شود زیرا قرار است پساب خروجی این تصفیه‌خانه بر اساس استانداردهای مطلوب به دریاچه ارومیه منتقل یابد.

منابع مالی این پروژه علاوه بر منابع تخصیصی که از محل پیوست قانون بودجه سالانه تأمین می‌شود، از محل اعتبارات ستاد احیا و توازن منطقه‌ای هم تأمین شده است.

کد خبر: ۹۳٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha