۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
برای شبکه‌های بهداشت درمان برنامه تحولی داریم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

برای شبکه‌های بهداشت درمان برنامه تحولی داریم

قاضی زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور گفت: برای بازسازی و بازطراحی شبکه‌های بهداشتی درمانی سراسر کشور برنامه جدی تحولی تدارک دیده ایم.

به گزارش بازار، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از ضبط برنامه تلویزیونی با محوریت جوانان، افزود: شبکه‌های بهداشت درمانی یک اقدام فوق العاده برای کشور بود که البته متعلق به زمان دور است و نیاز به بازطراحی دارد وعلاوه بر آن در همین مسیر نظام مراقب سلامت را در شهرها توسعه خواهیم داد تا در مجموع هزینه‌های بهداشتی درمانی مردم به شدت کاهش یابد.

وی در توضیح بیشتر گفت: هم اکنون فرانشیز (پرداخت هزینه ازسوی مردم) به طور میانگین ۴۰ درصد است که طبق برنامه زمانبندی ما باید به کمتر از ۱۵ درصد برای جامعه تا ۷۰ سال و همچنین رایگان برای ۷۰ ساله به بالا باشد.

وی ادامه داد: البته برخی ازنامزدها در این زمینه پیشنهادهایی مطرح می‌کنند که ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد، اما نمی‌گویند منشاء مالی آن از کجاست در حالی که ما براساس منابع موجود در حساب مالی سلامت دست به این کار خواهیم زد، اما با بازمهندسی و باز طراحی آن.

از زمان شروع دولت تا ۲۲ بهمن کرونا را مهار می‌کنیم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه ما این است که در صورت موفقیت در انتخابات و از زمان آغاز بکار دولت تا ۲۲ بهمن امسال کرونا را هم از نظر اجرای شیوه نامه‌ها و هم واکسیناسیون مهار خواهیم کرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی افزود:این اقدام بر اساس برنامه ما در قالب طرح ملی سلامت صورت می‌گیرد و با توجه به تجربه اشتغال در بخش‌های پزشکی همچون دانشگاه سمنان کمیسیون بهداشت درمان مجلس و عضویت در ستاد مقابله با کرونا معتقدم اینکار شدنی است.

وی همچنین اشاره به شرایط این روزهای تبلیغات انتخابات کرد و گفت: معتقدم افکار عمومی درباره انتخابات تازه درحال شکل گیری است و مردم در این زمینه فکر می‌کنند که از بین نامزدها چه کسی را انتخاب کنند و از طرف دیگر نرخ مشارکت در حال افزایش و این بسیار خوب است.

کد خبر: ۹۳٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha