۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
تصویب ۳ بند از پیشنهادات سازمان مالیاتی در مورد حمایت از اصناف
معاون سازمان امور مالیاتی خبر داد:

تصویب ۳ بند از پیشنهادات سازمان مالیاتی در مورد حمایت از اصناف

معاون سازمان امور مالیاتی ۳ بند از پیشنهادات سازمان مالیاتی توسط سران قوا تصویب شد، گفت: سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده که برای ۱۵ فروردین بوده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمود علیزاده در یک برنامه تلویزیونی در مورد حمایت از اصناف در شرایط کنونی، اظهار داشت: فعالین کسب و کار برای تمدید یا تجدید پروانه کسب یا شغل تا اطلاع بعدی نیاز به استعلام نخواهد داشت. با توجه به اینکه کسانی که به تازگی می‌خواهند فعالیت کسبی را آغاز کنند فاقد بدهی هستند و اکنون نیازی به استعلام ندارند.

معاون سازمان امور مالیاتی افزود: البته فردا پی گیری می‌شود تا این افراد هم بتوانند از تسهیلات بهره مند شوند.

وی ادامه داد: تمهیداتی را در قالب ۱۰ بند در نظر گرفتیم که در حال بررسی در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا است؛ از این ۱۰ بند، ۳ بند تصویب شده که یک بند مربوط به توقف عملیات اجرایی است که تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ موقوف الاجرا شده و بند دوم مربوط به عدم نیاز به اخذ استعلام از سازمان امور مالیاتی برای تمدید یا تجدید پروانه کسب تا ۳۱ خرداد ۹۹، سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده که برای ۱۵ فروردین بوده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ تمدید شد. باقی بندها نیز در روز یکشنبه پی گیری خواهد شد.

علیزاده گفت: البته بخشودگی جرایم مالیاتی نیز تا پایان خرداد ماه تمدید شد و جلسات حل اختلاف مالیاتی تا ۳۱ فروردین ماه لغو کردیم.

کد خبر: ۹٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha