۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
بیش از ۳۹ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشترکان سنندجی واگذار شده است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

بیش از ۳۹ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشترکان سنندجی واگذار شده است

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان از واگذاری بیش از ۳۹ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشترکان سنندجی تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به طرح های توسعه ارتباطی در سنندج، بیان کرد: پهنای باند اینترنت مشتریان محدوده شهرک پردیس سنندج افزایش یافت.

وی ضمن اعلام اینکه فیبر شهرک پردیس سنندج با هدف افزایش سرعت اینترنت برگردان شد، گفت: امکان استفاده از ۱۰ برابر سرعت ADSL مخابرات برای مشتریان ساکن در این محدوده در شهر سنندج فراهم شده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه ظرفیت Up link مشتریان سرویس  ADSL  مخابرات در محدوده شهرک پردیس سنندج چهار مگ بود، اظهار داشت: با انجام این عملیات و توسعه زیرساخت های لازم بلافاصله پس از برگردان امکان استفاده از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات با کیفیت و سرعت بالاتر برای مشتریان فراهم شد که صحت این امر توسط همکاران منطقه و مانیتورینگ های فنی به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: برای اجرای پروژه فوق و ارتقاء کیفیت سرویس ADSL سرمایه گذاری های مناسبی صورت گرفته است که بهره مندی بیش از ۶۵۰ مشترک ساکن در محدوده شهرک پردیس سنندج از سرعت بالای دیتا و دسترسی سریع به اطلاعات فضای مجازی موید این مهم است.

حکمت با اعلام اینکه نیاز روزافزون مشتریان به بستر دیتا همواره مورد توجه مجموعه مخابرات منطقه قراردارد، افزود: در راستای ایجاد و توسعه ظرفیت های لازم در این خصوص از منابع و پتانسیل های موجود استفاده حداکثری خواهیم نمود و از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم.

وی بیان کرد: تمام تلاش این مجموعه ارائه سرویس با کیفیت و معرفی تکنولوژی های نوین مخابراتی به مشتریان با هدف بهره مندی به موقع آنها از بسترهای ارتباطی و الکترونیکی به روز است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه امروز در سنندج بیش از ۳۹ هزار پورت به مشترکان واگذار شده است، افزود: زیرساخت های جدیدی نیز در سنندج ایجاد شده است و به همین دلیل امکان ارائه خدمت به مردم در این بخش بالا رفته است.

کد خبر: ۹۲٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha