۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
گازرسانی به ۵۲۰ صنعت در استان بوشهر در یک سال اخیر
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

گازرسانی به ۵۲۰ صنعت در استان بوشهر در یک سال اخیر

بوشهر- رحمانی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به ۵۲۰ صنعت در استان بوشهر در یک سال اخیر خبر داد.

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نام گذاری شده است و شرکت گاز استان در راستای تحقق شعار سال از همه توان و ظرفیت خود بهره خواهد برد.

وی افزود: در یک سال اخیر اقدامات مختلفی در راستای تامین مستمر گاز در بخش‌های صنعتی و تجاری و به ویژه در بخش خانگی توسط شرکت گاز استان بوشهر انجام شده و در سال جاری نیز این خدمات‌رسانی تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر تامین گاز خانگی و تجاری، در تامین گاز صنایع نیز شرکت گاز استان اقدامات موثری انجام داده و هم اکنون به بیش از ۵۲۰ صنعت در استان گازرسانی می‌شود.

رحمانی یادآور شد: در یک سال اخیر بیش از ۱۷ میلیارد متر مکعب گاز توسط شرکت گاز استان به فروش رسیده که پتروشیمی‌ها بیش از ۱۳ میلیارد متر مکعب از این گاز را صرف کرده‌اند.

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس آمار موجود، تعداد ۶ نیروگاه در استان نیز از خدمات گازرسانی شرکت گاز استان برخوردار هستند و در یک سال اخیر ۴.۱ میلیارد متر مکعب گاز به نیروگاه‌های استان ارسال شده است.

رحمانی اضافه کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۹۲٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha