۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
مسئولان باید پاسخگوی کم کاری خود در زمینه بورس باشند
عضو هیات رئیسه مجلس:

مسئولان باید پاسخگوی کم کاری خود در زمینه بورس باشند

حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری شفاهی گفت: مسئولان باید بدانند که ما از تقصیرات آنها در زمینه بورس نمی گذریم و قطعاً باید پاسخگوی کم کاری خود باشند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: آب شرب حق مردم است، در هفته گذشته چندین شهر، محله و روستا چند شبانه روز و برخی نقاط چند ساعت شاهد قطعی آب بودند، لازم است در این خصوص تدابیری اتخاذ شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: ۳ ماه است که مقرر شده درخصوص پیشنهادات جمع آوری و مطرح شده توسط رئیس مجلس در نشست شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا تصمیم گیری شود، چه کاری مهمتر از نیمی از جمعیت کشور که در زمینه بورس زیان دیده اند و سرمایه آنها در بورس از دست رفته، وجود دارد؟

وی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: چرا مصوبات شورای عالی بورس را درخصوص سهامداران خرد و حقیقی اجرا نمی کنید؟ بدانید ما از تقصیرات شما نمی گذریم و قطعاً باید پاسخگوی این نوع کم کاری خود باشید.

حاجی دلیگانی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نیز اظهار داشت: دامداران مشکلات زیادی برای تامین علوفه و نهاده های خود دارند، با حضور در میدان مشکلات این افراد را پیگیری و برای آن راه حلی در نظر بگیرید.

کد خبر: ۹۲٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha