۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
نیمی از واحدهای صنعتی مازندران تعطیل هستند
نماینده مردم ساری در مجلس:

نیمی از واحدهای صنعتی مازندران تعطیل هستند

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان وجود دارد که نیمی از آن تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اظهار داشت: بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان وجود دارد که نیمی از آن تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

وی بیکاری از جمله مشکلات استان مازندران برشمرد و گفت: به رغم آنکه کشاورزی مزیت اصلی استان به شمار می رود اما ۲۰ هزار دانش آموخته این بخش بیکار و جویای کار هستند و دولت باید در این بخش برنامه ریزی کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی مدیریت را حلقه مفقوده اداره کشور بیان کرد و بی توجهی به خواسته های کارآفرینان و تولیدکنندگان را از دیگر مسائل فراروی اقتصاد بیان کرد و گفت: مبارزه با فساد و تورم خواسته اصلی مردم به شمار می رود.

زارعی با عنوان اینکه نیازمند تحول اساسی برای اجرایی شدن مطالبات مردمی هستیم، افزود: کشور با مشکل منابع مواجه نیست بلکه بیشتر مشکلات در حوزه اجرایی و مدیریتی است.

وی طولانی شدن عمر ساخت و سازهای پروژه های عمرانی را از دیگر مشکلات در استان برشمرد و گفت: میانگین پروژه های عمرانی در مازندران ۲۲ سال بوده و حدود پنج هزار پروژه نیمه کاره وجود دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تحول عمیق در بدنه اجرایی کشور را ضروری دانست و گفت: به رغم گذشت سال ها هنوز مشکلات قدیمی و برجای مانده مازندران نظیر پسماند حل نشده و واحدهای تولیدی نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

کد خبر: ۹۲٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha