۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کلید ۹۴ درصد مسکن مهر مازندران تحویل مالکان شده است
معاون مسکن راه و شهرسازی مازندران:

کلید ۹۴ درصد مسکن مهر مازندران تحویل مالکان شده است

ساری- رهگشا، معاون مسکن راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه امسال پرونده مسکن مهر تکمیل می‌شود، گفت: تاکنون ۹۴ درصد پروژه‌های مسکن مهر تحویل شده است.

سید عباس رهگشا در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر در مراحل مختلف اقدام ملی مسکن در مازندران اظهار داشت: بیش از نیمی از افراد شرایط لازم را برای برخورداری از این طرح نداشتند.

وی با بیان اینکه نداشتن آورده و تکمیل نشدن مدارک سبب شد تا شمار متقاضیان مسکن ملی در استان کامل نشود، افزود: به این دلیل قرار است فراخوانی برای تکمیل متقاضیان در برخی شهرها صادر می شود.

معاون مسکن راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه ۹۴ درصد مسکن مهر استان تحویل متقاضیان شده است، افزود: افرادی که در مسکن مهر ثبت نام کرده و انصراف دادند و فاقد مسکن هستند می توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند.

رهگشا با بیان اینکه مسکن کالای مصرفی است، ادامه داد: با این حال شاهد افزایش قیمت در بخش مسکن هستیم که عوامل مختلفی از جمله تورم در آن تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: برای تامین مسکن قرار شد طرح هایی نظیر مسکن ارزان قیمت اجرا شود و طرح ملی مسکن نیز از جمله راهکارها است.

معاون مسکن راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه تاکنون بیش از دو هزار واحد مسکن ملی در استان اجرایی شده است، افزود: برخی از پروژه ها تا مرحله سقف چهارم پیش رفته است.

کد خبر: ۹۲٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha