۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در گردش برای واحدهای صنعتی راکد استان بوشهر
مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خبر داد

پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در گردش برای واحدهای صنعتی راکد استان بوشهر

بوشهر- صفوی مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در گردش برای واحدهای صنعتی راکد استان بوشهر خبر داد.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعتی استان در دستور کار این مجموعه قرار دارد و امیدوارم با تلاش و برنامه‌ریزی بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: سرکشی به واحدهای تولیدی به منظور شناخت مشکلات این واحدها مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد و به حول و قوه الهی در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت مجموعه‌های صنعتی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی به منظور حمایت از واحدهای تولیدی فعال در دستور کار قرار دارد و سال گذشته در این مسیر اقدامات ارزشمندی انجام گرفت که موجبات احیای واحدها فراهم شد.

صفوی از پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در گردش برای واحدهای صنعتی راکد استان بوشهر خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال پایدار در واحدهای تولیدی و در راستای تحقق شعار سال پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: واحدهایی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند که مجوزات لازم را از مراجع ذیربط داشته باشند و مستندات موجود و قانونی را ارائه کرده و با این تسهیلات، بتوانند اشتغال ایجاد کنند.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات سرمایه ثابت برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده که طبق شرایط تسهیلات در گردش پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۹۲٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha