۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
 ۷۵۰ شغل جدید در سال جاری در روستاهای استان بوشهر ایجاد می‌شود
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:

۷۵۰ شغل جدید در سال جاری در روستاهای استان بوشهر ایجاد می‌شود

بوشهر - کشاورزی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در سال جاری ۷۵۰ شغل جدید در روستاهای استان بوشهر ایجاد می‌شود.

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال در مناطق مختلف استان اظهار داشت: برای تحقق اشتغال‌های جدید و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان‌های دهگانه استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۲ برابر تعهد اشتغال در سال ۹۹ ،شغل جدید ایجاد شد افزود: در سال گذشته، تعهد ایجاد ۱۵ هزار شغل در استان را داشتیم که ۳۲ هزار شغل ایجاد شد و بیش از ۲ برابر تعهدمان، شغل جدید ایجاد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از راه‌اندازی بانک اطلاعات متقاضیان اشتغال در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم در راستای ساماندهی بانک اطلاعات مشاغل به منظور برنامه‌ریزی بهتر و موثرتر انجام می‌شود.

کشاورزی از پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در یکسال اخیر خبر داد و تصریح کرد: این میران تسهیلات در راستای ایجاد شغل جدید در حوزه مشاغل خانگی در استان پرداخت شده و نتایج خوبی در بر داشته است.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سال جاری ۷۵۰ شغل مستقیم در حوزه اشتغال روستایی با پرداخت ۶۶ میلیارد تومان ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۹۲٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha