۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
رقیب خودم را فساد و تبعیض می دانم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

رقیب خودم را فساد و تبعیض می دانم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رقیب خودم را در این عرصه ناامیدی و فساد می دانم، رقیب خودم را وضعیتی می دانم که مردم نمی پسندند و از آن گله مندند و دارد ناامیدی را در جامعه روز به روز رواج می دهد.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی گفت: پرچمی که امام بزرگوارمان برافراشت و شهدای ۱۵ خرداد به دنبال آن بودند اجرای عدالت بود، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و اجرای عدالت در همه سطوح بود. امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع مهم اجرای عدالت است و ایجاد یک تحول در کشور به ویژه در حوزه مدیریت اجرایی کشور امری بسیار ضروری است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم تغییر می‌خواهند وضع موجود موجب نگرانی بسیاری از دلسوزان انقلاب و موجب نگرانی مردم و جوانان و ناامیدی است که نباید این وضع ادامه پیدا کند. تغییر وضع موجود لازمه اش حضور با معنای مردم در صحنه است.

رئیسی با ابراز امیدواری درباره اینکه بتواند ماموریت بزرگی را که مردم از او خواسته اند انجام دهد گفت: هر کسی در این میدان می‌تواند حاضر شود و می‌تواند نظر و برنامه‌ای داشته باشد و وعده‌ای بدهد و همه محترم است به نظر من، لیکن رقیب خودم را در این عرصه ناامیدی و فساد می‌دانم، رقیب خودم را وضعیتی می‌دانم که مردم نمی‌پسندند و از آن گله مندند و دارد ناامیدی را در جامعه روز به روز رواج می‌دهد.

کد خبر: ۹۲٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha